Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bevægelser i netbank

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ngoen der ved om det er muligt at slette bevægelser i netbank, for jeg har en masse ubrugelig fra netto netto netto super best  netto spar netto

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at skulle udtale sig om. Det er nok kun din bank som kan svare på det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nej  sandelig  nej  om  der  kan  slettes  hverken  af  dig  eller  andre   -  eller  banken  for  den  sags  skyld  

så  er  der forsvundet  beløb  fra din  konto   -   så  ned i banken  så  snart  de  åbner  og  få  i   bankbossen  dernede  -  og  så  siger  at du  ikke  agter  at  forlade  stedet  før  end  de  får  fundet  dine  penge  -  og  tingene  kommer  på  plads

er  de  hverken til  at hugge  eller stikke i  -  så  må  du  jo  overveje  andre  træk.

f.eks.  kunne  du  spørge ham/hende  den  lokale bakchef -   om  de  har  lyst  til  at  komme  en  tur  i  TV2 Nyhederne -  med   en  lidt  skæv   vinkel  på  historien.   Den  skal du  lige  give  ham  den  lokale  sherif  et par  minutter  til  at  overveje situationen i.

Inden  du  bevæger  dig  derned  -  kan  du  jo  s¨å  have  forberedt  sagen  ved  at finde  tlf.nr.  til  den  lokale  TV2  redaktion.  Nr. kan  du  få  TV2 i Odense  på  tlf   65919191  Nyhederne

Nr  til  den lokale  har du  så  indkodet på  mobilen  -   så  efter et par  minutter -  så  ringer du  op  og  begynder  at   spørge  efter  en journalist  på  deres  nyhedsredaktion.  Sætter  den  pågældende  ind  i  situationen   med  at  du  har  mistet  penge  på  din bankkonto  -- og at  de  er   stangbanan  ligeglade  med  situationen   og  at  du  er  villig  til  at  stille  op  som  den  nødlidende  og  at  det  da  kan  foregå  enten  i  banken   eller  ligeudenfor.  Så  skal  du  se  reaktion  og  tjenstvillighed.   Måske  bliver  du  endda   inviteteret  ind  bagved  til  en  bedre  samtale.

 

Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

^ Omg, hvad fanden snakker manden om?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Arla:

^ Omg, hvad fanden snakker manden om?

 

er  det ikke dig  der siger  at du  har   fået  slettet  bevægelser  i  din  netbank ????   Hvis  det  er  misforstået  -  så  må du  da  meget  undskylde   .....  men  tag  da så lige  og  læs  din  indlning på  tråden  igen

Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil gerne have mine bevægelser slettet :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jamen  det kan du  ikke  

hvis  du  har  købt  i alle  de  forretninger  og  trukket  penge  på  et  hævekortet  -  så  står  det  ikke  til  at  ændre.  Det  er  jo  sket  ikke????

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du ikke det. Det er jo dokumentation for at du har brugt pengene. Hvis du vil undgå det, må du jo hæve nogle penge, og så betale kontant i de forskellige forretninger.

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kontoudtog skal stemme med virkeligheden. Som andre har skrevet i tråden er det jo dokumentation for hvad der er sket.

Det er derfor de fleste, der har egen virksomhed, har minimum to bankkonti. En til virksomheden og en til privat. Så overfører man et beløb en eller få gange om måneden fra virksomhedskontoen til den private. Så undgår du at skulle bogføre alle de mange private hævninger, men kan nøjes med de få (større) overførsler til privatkontoen.

mvh
Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arla:

^ Omg, hvad fanden snakker manden om?

Helt ærlig, så ryster jeg fuldstændig på hovedet over sådan en kommentar. Du beder om råd og svarer sådan tilbage.

Jeg blev lidt nysgerrig på hvad du var for en efter at have set dit "superbest/spar" tråd.... Så denne tråd og dette svar passer meget godt med det indtryk jeg fik efter superbest tråden. Tror du har brug for lidt mere oplæring...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)