Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælleskontor pris?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har muligvis et ganske nydeligt lokale på ca. 260 m2 (godt nok i Ringsted) til en rimelig leje.

hvad ville være realistisk at tage pr. kontorplads, tænker nemlig lidt på om man kunne bruge det til at lave et kontorfællesskab til nystartede virksomheder, syntes jo det kunne være ideelt for enkeltpersoner der arbejder som grafiker, programmør, webdesign m.m. hvor et skrivebord m.m. ville være nok.

 

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder også som en mægtig idé.

Jeg formoder du har nogle udgifter til lokalet, og grundlæggende handler det vel om at få de udgifter dækket? eller måske endda kunne tjene en lille skilling på det?

Hvis det er en ejendom du selv ejer, så er der naturligvis forskellige muligheder. Men jeg ville da nok sætte mig ned og regne lidt på, hvad det kostede mig at have ejendommen, og så se på, hvordan jeg fordelte de omkostninger på et antal kontorpladser. Der vil vel også være en række faciliteter som kopimaskine, scaner, printer osv. som man evt. kunne bruge fælles?

Aternativet er at se på, hvad markedslejen er pr. m² for den type kontorlejemål og så beregne de på baggrund af det?

Det er lidt svært nøjagtigt at komme med et bud, men jeg håber dette gav lidt indgangsvinkler til det?

Én ting er i hvert fald sikkert, det er en god idé lige at undersøge niveauet for markedslejen dernede, så du i hvert fald som minimum er "synkron" med den.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 - 1800 synes jeg vil være rimeligt.