Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på serverhosting?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har min egen server, men overvejer nu at få den placeret hos et velegnet firma. Men hvad koster sådan noget??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer an på en del ting, hvor stor er serveren? Hvor meget trafik vil du trække? Hvilke service forventer du at de levere til dig?

Som sagt en del gange før, så vil jeg anbefale NGDC - eller NetGroup om man vil. Dem har jeg kun super gode erfaringer med.
Du kan læse mere om dem her http://www.netgroup.dk

PS: Jeg arbejder ikke for dem eller noget andet, har blot brugt dem til at hoste nogle servers hos, som trak vildt meget trafik, de var fantastisk stabile og der var ingen problemer :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Priserne er meget forskellig især på trafik området.
Det du efterspørger kaldes typisk for colocation/co-location hvis du kommer med din egen server. Prøve at lave en søgning på google.
Colocation skal også helst være i nærheden af der hvor du bor fordi de fleste providere ikke vil hjælpe dig med din server uden at en SLA (SLA = Service level agreement)
koster kassen, da det ikke er providerens hardware og dermed ved han ikke hvad der skal forventes.
I mange tilfælde hvor man ikke skal have en speciel konfiguration kan en dedikeret server faktisk bedre anbefales.

Prøv og få en snak med www.active-webs.dk for en Dansk løsning. Du er også velkommen til at kigge hos os, men vi tilbyder ikke colocation mere og vores datacenter ligger i tyskland.

Hilsen



Side 1 ud af 1 (3 indlæg)