Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwordskampagne til foredrag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer


Jeg har brug for lidt hjælp til at finde de helt rigtige søgeord jeg skal satse pengene på.


Jeg har hyret en konsulent til at lære mig at lave kampagner gennem adwords. Jeg skal på 14 dage afholde 7 foredrag og jeg har derfor lavet 7 kampagner der er område bestemt.


Ordene jeg selv er kommet frem til er:


fedme
fedme coach
overvægt
overvægtige
foredrag
seminar
gå ned i vægt
fedme foredrag
vægt
kilo
livskvalitet
livsstilsændring
slankekur
slankekure
sund vægttab
varig vægttab
varigt vægtab
tykke
fede

sund

sundhed

velvære

 

 



Hvilke mangler jeg ? Nogle forslag, nogle der skal væk?


Foredraget hedder "Fedt nok" og er for overvægtige. Læs mere her http://www.denfedecoach.dk/foredrag



Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

 

Jeg ville prøve at bevæge mig over i noget ala:

Slankepiller
Hurtig slank

Slankeprodukter

 

osv

 

Ved nemlig der findes et kæmpe markedet for de ulovlige slankepiller. Ingen reklamere for dem, så mange bruger google !

 

Håber det hjælp dig

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Har du tænkt på, at det ville være billigere selv at oprette dig på Google adwords? Det gjorde vi, og det er egetligt ret nemt..


Klik på linket "annonceringsprogrammer" under søgeords feltet

resten bliver forklaret..

 

Vi har sparet meget ved  at gøre det selv og fordelen er, at du hele tiden kan rette eller tilfæje nye ord osv. Man kan altid stoppe kampagnen og man kan vælge et budget, feks sige at man kun vil bruge for fx 100 kr om dagen.

Man kan også vælge at få kampagnen vist i bestemte landsdele, hvilket vel er ret relevant for dig, for hvis du fx holder foredrag i Kbh, tager folk fra Nordjylland vel ikke over for at høre dig..

 

Det er også rimeligt nemt at finde ud af hvordan, mange ved bare ikke, at man kan gøre det selv.

 

Med venlig hilsen Nina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)