Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente af affiliate på en vinguide?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingerne.

@Àsgeir – hvor meget betyder knappens farve? Altså turkis er jo sådan lidt tæt på grøn, eller? Mener du, at det vil gøre en afgørende forskel, at knapperne bliver sådan grøn a' la grøn mand i en lyskurv?

@Nicholaj – du har ret, det er måske lidt voldsomt med de mange forstyrrende annoncer i artiklerne. Vi må finde en mere neutral løsning, som dog stadig er synlig...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Grøndrup:
hvor meget betyder knappens farve? Altså turkis er jo sådan lidt tæt på grøn, eller? Mener du, at det vil gøre en afgørende forskel, at knapperne bliver sådan grøn a' la grøn mand i en lyskurv?

 

Splittest

Det er ikke sikkert den skal være grøn, men den skal nok skille sig lidt mere ud.

Jeg ville også skjule affiliatelinks, ved at lave viderestillingslinks.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Viderestillingslinks? Det har jeg ikke hørt om, er det noget javascript eller hvad?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan det fungerer rent teknisk, men de laves automatisk i vores backend (Typo3), når vi tilføjer en forhandler på et produkt. Vi har desuden selv mulighed for at lave flere til brug i f.eks. vores nyheder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, ja, ok, det ser ud til, at I kalder en php-fil med et unikt id, som så viderestilller til affiliate linket og dermed videre til forhandleren.

Hvad er idéen? At folk ikke må se, at det er affiliate?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Grøndrup:
Hvad er idéen? At folk ikke må se, at det er affiliate?

 

Ja, men fordelen er også at det er meget nemmere at holde styr på døde links osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joel

 

Jeg giver de andre ret i at siden måske ikke er købsorienteret nok.  Der ville jeg gå ind og optimere på nogle parametre. For det første ville jeg flytte mine adsense links et andet sted hen da det ikke stråler ud af troværdighed at have dem sådan et sted på siden. Jeg ville rykke dem hen til et mere diskret sted.

Derudover ville jeg fokusere på at gøre den øverste menu lidt mere spændene at klikke på (der kan du lege med størrelser og farver fx) Hvis du kan lokke flere ind og se på dine vintilbud er det super! Jeg ville gøre det nemmere at lande på vintilbud landingssiden ved at peppe den lidt op.

Men der løber vi ind i det næste problem, mange normale danskere har ikke den store indsigt i vin. Og derfor finder de det UTROLIG troværdigt når der er en eller anden form for rating som 5 vinglas fra politiken eller anden form for kvalitetsstempel.  Så tilføj endelig det hvis det er gældende for nogle af vinene.

Held og lykke, og hav en super weekend.

Du kan bare sende en pm hvis du har nogle spørgsmål :)

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Tak for input. Rigtig gode forslag, især menulinjen bør der ske noget ved, så man nemmere ligger mærke til vintilbud.

Havde du noget imod at uddybe: "Jeg ville gøre det nemmere at lande på vintilbud landingssinde ved at peppe den lidt op" – hvordan ville du peppe den op? Hvad synes du, er dårligt?

Der skal klart rating på vinene. Det kommer.

Tak for hjælpen.

Joel

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Update:

Der er nu kommet vurderinger på de forskellige vine. Så må vi se, om det gør en forskel.

@Stig: Hvad synes du om vurderingerne: www.italienskvinguide.dk/vin-tilbud/

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joel

Det ser meget bedre ud med vurderinger! Dog ville jeg placere dem lige under hver vin, da det det er der folk kigger først og der sker nok heller ikke noget hvis det er lidt stort og pompøst.

"Jeg ville gøre det nemmere at lande på vintilbud landingssinde ved at peppe den lidt op" Med det mener jeg at jeg vil gøre det visuelt nemmere at spotte "vintilbud" det skal nærmest være det første der falder en på øje når man besøger siden. Ellers bliver man nemt forvildet af  andre fede oplysninger på siden. Hvis hovedmålet med siden er at få folk til at lande på vintilbud siden skal det være primært og de andre oplysninger skal komme sekundært.

Det er rigtig fint og troværdighedsopbyggende at have et helt site som giver belærer besøgeren fremfor en reklamespammende side, så hvis du satser på noget kvalitets indhold samt gør Vintilbud siden lidt mere attraktiv og visuel så skal du nok opleve en højere konverteringsrate.

Kom endelig med noget feedback når du har ændret noget. Og spørg endelig hvis du vil have noget hjælp.

 

Super påske til dig

 

Mange hilsner /StigFrahm

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)