Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente af affiliate på en vinguide?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

* Det jeg mente med vurderinger under vinenen var kun ikonerne, det er super godt du har en lidt beskrivende vurdering med i midten.

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Joel Grøndrup:

Hej igen

Vi har nu kigget grundigt på affiliate delen af vores vinguide og har i den forbindelse oprettet et link med vintilbud på vores italienske vine.

Hvad synes I? Er det bedre? Og hvad ville I eventuelt gøre for, at det kunne blive endnu bedre?

Takker mange gange for hjælpen.

Joel

Det ser fint ud. Ville dog ændre køb knappen til grøn for bedre konvertering.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Hejsa Ásgeir og Joel.

Hvis det stod til mig, var knappen farvet rød. Rød står for penge, så folk vil i deres underbevidsthed være mere købsoptimeret når de ser sådan en knap, sammen med et tilbud.

Mvh Frederik

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Henrik – tak for det. Fornemt.

@Stig – tak for tilbagemelding igen. Jeg gør noget ved selve Vintilbud-menupunktet. Du har ret, det er ikke synligt nok. Jeg håber, at konverteringsraten vil øges snart.

@Frederik – tak for tilbagemeldingen. Jeg har nu en ok mavefornemmelse med denne turkis (som måske burde være mere grøn). Men for mig er rød en stop farve, lig med noget negativt, men sådan er vi åbenbart så forskellige. Det kunne være interessant at lave en undersøgelse på, hvilken farve på knapperne, der virker bedst. Nogen, der kender til sådan noget?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)