Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt lager, hvor skal vi lede? (Fyn)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Da vi flytter kontorlokalerne i vores telemarketingbureau til vores nyerhvervede restaurant, står vi og mangler et nyt lager til vores varer.

 

Jeg har søgt forskellige steder på nettet efter billige lagerlokaler, men de er åbenbart svære at finde i den størrelse vi skal bruge.

 

Det drejer sig om et opvarmet lokale (30-50m2) som i en periode (Sandsynligvis 4-5 måneder) skal huse de varer vi sælger i vores telemarketingbureau. Lageret skal gerne ligge enten i Odense eller i Kerteminde på fyn.

Indtil nu har vi haft lager på landet, men det kan af geografiske årsager ikke længere lade sig gøre.

 

Hvordan og hvor finder vi den billigste og bedste løsning?

 

Venligst Johannes

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen prøv da amino lokalebørs , dba.dk ,colliers.dk og nogle af de lokale ejendomsmæglere. Markedet er oversvømmet med billige lokaler lige nu så det burde være til at komme til for penge. Specielt på Fyn:-)

 

 

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi havde et lejemål på Blangstedgårdsvej 1 her i Odense på over 100m2, som vi gav 3000 ex. moms for alt incl. pr. mdr. Jeg ved ikke om det er ledigt mere eller om det er specielt billigt for den sags skyld, men hvis du synes at det lyder interessant, kan jeg se om jeg ikke kan finde kontaktoplysningerne på udlejer. Bar send PM

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)