Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en Wholeseller?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle kreative hjerner :)

Mig og et par venner er netop ved at opstarte en webshop.. - vi har et par venner der laver shoppen, og et par andre til at klare bøgføring mm.

Problem beskrivelse:

Jeg har fundet et fantastisk produkt jeg gerne vil sælge her i norden (hovedsageligt DK). Produktet har jeg nu set på 5 amerikanske webshop's samt eBay og en enkelt EU webshop. - jeg kan bare ikke finde en Wholeseller, hvad gør jeg?

Jeg har prøvet at skrive til de forskellige udbyder, men ingen ønsker at dele info med mig hvilket jeg godt forstår i bund og grund.. - jeg har tjekket alibaba og har også bestilt et emsemplar hjem fra USA af produktet for at se om det kan give mig en bedre idé om hvem der sælger det some wholesale..

Håber i kan hjælpe mig igang da dette er den eneste udfordring vi lige pt. står med..

God aften

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe ja hvis det bare var så lige til.. - jeg har kigget de første 30 wholeseller sider igennem.. Havde håbet der var et forum hvor man postede sig produkt man efterspurgte, og så kunne wholesellers maile en eller ligende :D
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis det også var lige til at fortælle dig hvor du kan finde et ukendt produkt du ikke vil nævne :D?

Alibaba har sådan et "forum" hvor du kan efterspørge et produkt, og få wholesellers til at skrive.Har selv brugt det flere gange.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt! Hvis jeg sender dig et link til varen, vil du evt. prøve at se om du kan finde den? - ikk at jeg forventer at du sidder hele natten og farmer wholesales sider :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

http://us.my.alibaba.com/product/buyoffer/post_buying_lead.htm

 

det link kan du bruge :) det er lettere for dig at oprette det der :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, finder jeg en wholeseller på den måde for du et eksemplar til indkøbspris ;)

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Roger:

Fedt, finder jeg en wholeseller på den måde for du et eksemplar til indkøbspris ;)

 

Det lyder godt! er det en butplug eller brystklemmer takker jeg nej, men alt andet sender du bare afsted ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Roger:
Jeg har fundet et fantastisk produkt jeg gerne vil sælge her i norden (hovedsageligt DK). Produktet har jeg nu set på 5 amerikanske webshop's samt eBay og en enkelt EU webshop. - jeg kan bare ikke finde en Wholeseller, hvad gør jeg?

Hvad har du af oplysninger om produktet f.eks et navn eller lignende ? 

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)