Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af metalstandsning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have reproduceret nogle skærme til en 25 år gammel bil. I første omgang er det forskærme jeg skal have produceret, og det er sæt af højre og venstre side. Hvilke priser har sådan noget? Antallet kommer an på prisen, men 50 af hver side er en tanke.

Billede eksempel:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=360352776302

 

Vh. Thor

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket virker ikke for mig...

 

Generelt burde det være muligt stadigt at skaffe pladedele til biler af den alder. At starte en ny produktion op er sandsynligvis ikke realistisk, så er netop steder som Ebay nok det bedste sted at lede... Eventuelt prøve at opkøbe gamle værktøjer og finde et sted der kan lave produktionen, men det er nok dyrt.

 

 

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ, ok, Corolla coupe til ræs? Værktøjet vil nok koste nogle 100k DKK og så skal du finde nogle med maskiner der kan klare at presse dem... Prøv at høre Klokkerholm om de kan hjælpe eller også måske få det lavet i glasfiber.

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal ikke laves i glasfiber. Er det "formene" du mener der vil koste omkring de 100.000kr.? Klokkerholm har aldrig produceret til denne model, så skal det være fordi de kender til producenterne?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Du får ikke meget presse værktøj for 100.000kr.

Det billigste vil helt klart være at finde en dygtig pladesmed der kan håndlave de få stk. som du skal bruge.

Jeg kender desværre ingen pladesmede der kan løfte opgaven. Men jeg ved de findes.

 

 

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Den mest nøjagtige måde at lave etsådan skærm på er ved at lave en computer model, der  findes firmaer som har speciale i denne scannings teknik...

Preben

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg læste det her tænkte jeg, at du kunne overveje at lave dem i alu? Jeg ved der er et alu firma i sønderjylland der kan lave hydroforming. Det er i hvert fald i små antal.

Men generelt kan det siges om den opgave: Gang antal stk. med 100 eller 1000, før det kan betale sig at få lavet

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)