Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag nu lige og sluk bilen når du ikke sidder i den!!!!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gang på gang på gang ser jeg store rustne håndværkerbiler, der står og hoster og pruster for at holde sig selv i live.

Tag nu lige og sluk for dyret, og skån miljøet. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor det skulle være et problem, at slukke den. Er det frygten for at komme tilbage til en halvkold bil, eller hva' er det?

Det skader måske ikke meget med én enkelt bil der står og oser, men nu drejer det sig jo faktisk om utroligt mange.

Jeg VED jeg ikke er den eneste der har tænkt tanken.

Tænk grønt!

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Gang på gang på gang ser jeg store rustne håndværkerbiler, der står og hoster og pruster for at holde sig selv i live.

Tag nu lige og sluk for dyret, og skån miljøet. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor det skulle være et problem, at slukke den. Er det frygten for at komme tilbage til en halvkold bil, eller hva' er det?

Det skader måske ikke meget med én enkelt bil der står og oser, men nu drejer det sig jo faktisk om utroligt mange.

Jeg VED jeg ikke er den eneste der har tænkt tanken.

Tænk grønt!

 

Respekt til du tænker grønt.
Men hvis du gerne vil være så fanatisk og gå i kamp mod alt hvilket du gør, når du tager biler som eksempel, så lad mig spørge dig:

Synes du selv du er grøn?

Dette ordsprog virker stadig den dag i dag :

Kast aldrig med sten når du selv bor i glashus.

OG JA vi skal tænke grønt, men der er ingen grund til at give nogen skyld for hvorfor verdenen er som den er i dag. Det er noget man skulle have lavet om på  for mere end 200 år siden, og det er ikke noget uanset HVAD vi gør, som vi kan lave om på nu.

Det er for sent, det er alt for sent..

Men pæn tankegang selvfølgelig..

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu siger den danske lovgivning også at man ikke må efterlade sin bil i tomgang...

vh preben

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den danske lovgivning siger du ikke må holde i tomgang i mere end 3 minutter, medmindre det er nødvendigt!

Definér nødvendigt ;-). ALT er nødvendigt, sådan en sag er kommet for retten 3 gange siden den regel blev opfundet . Så den kommer de ikke langt med :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Det er noget man skulle have lavet om på  for mere end 200 år siden, og det er ikke noget uanset HVAD vi gør, som vi kan lave om på nu.

Det er for sent, det er alt for sent..

kawzood:

Synes du selv du er grøn?

Dette ordsprog virker stadig den dag i dag :

Kast aldrig med sten når du selv bor i glashus.

 

Hvad får dig til at tro, at jeg ikke tænker på hvordan jeg kan gøre mit? Det gør jeg skam i den grad.

 

Mener du fordi det er en 200 år gammel skade vi har påført jorden, så er det for sent at gøre yderligere for at hjælpe nu...? Vi kunne lige så godt bare gøre det værre, for det bliver ikke bedre? Lidt mærkeligt synes jeg..

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

kawzood:

Det er noget man skulle have lavet om på  for mere end 200 år siden, og det er ikke noget uanset HVAD vi gør, som vi kan lave om på nu.

Det er for sent, det er alt for sent..

kawzood:

Synes du selv du er grøn?

Dette ordsprog virker stadig den dag i dag :

Kast aldrig med sten når du selv bor i glashus.

 

 

Hvad får dig til at tro, at jeg ikke tænker på hvordan jeg kan gøre mit? Det gør jeg skam i den grad.

 

Mener du fordi det er en 200 år gammel skade vi har påført jorden, så er det for sent at gøre yderligere for at hjælpe nu...? Vi kunne lige så godt bare gøre det værre, for det bliver ikke bedre? Lidt mærkeligt synes jeg..

Jamen tænk på det sådan her så: Verden er gået under før du kan gøre en forskel. Men held  og lykke alligevel.

Jeg beskylder dig ikke for at du ikke gør dit, men hvis du skal begynde at snakke om hvad andre gør, kan vi jo finde ting på hinanden og blive ved indtil dommedag.
Du trækker da op på toilettet? - hvis du virkelig var miljøvenlig ville du aldrig gøre det.

"Skal jeg skide udenfor eller hvad" tænker du? Bestemmer du selv, men GreenPeace gør det da.. og det går op i det..

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man slukke bilen???


Min far er en meget bestemt mand, og han gjorde det, at når han så biler som holdt tændt uden nogen i dem, så slukkede han bilen for dem, og smed nøglen under førersædet.

Nej, det synes jeg ikke er okay, men man har sgu lyst til det :-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Jamen tænk på det sådan her så: Verden er gået under før du kan gøre en forskel. Men held  og lykke alligevel.

Jeg beskylder dig ikke for at du ikke gør dit, men hvis du skal begynde at snakke om hvad andre gør, kan vi jo finde ting på hinanden og blive ved indtil dommedag.
Du trækker da op på toilettet? - hvis du virkelig var miljøvenlig ville du aldrig gøre det.

"Skal jeg skide udenfor eller hvad" tænker du? Bestemmer du selv, men GreenPeace gør det da.. og det går op i det..

 

ku jeg ha givet dig thumbs up for det indlæg havde du fået det i stor stil. Det er helt rigtigt at folk bør tænke ansvarligt, men hysteri og sure opstød hører ikke hjemme nogen steder, det redder man alligevel ikke verden ved. På den anden side er jeg pænt glad for at alle folk ikke skider hvor de har lyst og når de har lyst for at hjælpe miljøet.

 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kawzood:

Den danske lovgivning siger du ikke må holde i tomgang i mere end 3 minutter, medmindre det er nødvendigt!

Den regel er kun gældende når du opholder dig i bilen.
Når du efterlader bilen f.eks. foran bageren med motoren kørende er det faktisk ulovligt uanset hvor kort tid det er og hvad undskyldning man har for at gøre det.
Har desuden kendskab til en som har problemer forsikringsmæssigt fordi bilen blev stjålet i netop sådan en situation.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:

kawzood:

Den danske lovgivning siger du ikke må holde i tomgang i mere end 3 minutter, medmindre det er nødvendigt!

Den regel er kun gældende når du opholder dig i bilen.
Når du efterlader bilen f.eks. foran bageren med motoren kørende er det faktisk ulovligt uanset hvor kort tid det er og hvad undskyldning man har for at gøre det.
Har desuden kendskab til en som har problemer forsikringsmæssigt fordi bilen blev stjålet i netop sådan en situation.

Især når man har barnet siddende på bagsædet :-(

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)