Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man uddanne sig til entreprenør?!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Stensgaard:

Man kan med BDE uddannelsen bruge de sidste 1½ år af uddannelsen på at starte virksomhed med SU. Dertil, så får man gratis lokaler og en masse støtte fra universitetet med i lommen.

Slutteligt kan jeg nævne, at jeg nok bliver fuldtidsiværksætter igen en dag. Jeg har hvertfald fået de rette værktøjer fra mit studie til at gøre det - når jeg sammenligner mig med venner og bekendte fra andre studieretninger.

Du får virkelig holdt en god salgstale for din uddannelse. ;) Jeg synes virkelig, at det lyder interessant den måde, som teori og forretningsforståelse bliver blandet med praktik. Så det var din erfaring, at universitet virkelig bakkede op omkring, at man skulle være iværksætter? Har du ivørigt taget nogen overbygning på BDE'en?

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

KasperR:

Madame Morell : Ja du har nok ret i, at det er blandning af bred vifte af færdigheder og så personlighed. Hvilket universitet var det, du gik på? Og er det noget du kan anbefale?

Det var i udlandet, men som tidligere nævnt, så tror jeg også at du kan finde tilbud i Dk.

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

århus erhvervsakademi har også en markedsføringsøkonoms linje der hedder iværksætter linjen.. hvor de blander teori og praksis.

http://www.eaaa.dk/videreg%C3%A5ende+uddannelser/markedsf%C3%B8ring+-c12-+salg/markedsf%C3%B8rings%C3%B8konom/uddannelsen/iv%C3%A6rks%C3%A6tter

Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper ja det er der det ligger i Jylland 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)