Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb øl og få dem leveret lige til døren!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

NordicBeerClub.Dk

Få dine øl bragt lige til døren, vi tilbyder et stort udvalg af specialøl online.

Vi byder dig velkommen til et stort udvalg af specialøl på nettet fra hele verden.
Vi bestræber os på at finde netop din favorit speciløl, til priser du ikke finder andre steder.

Som introduktionstilbud tilbyder vi lige nu gratis øl, til alle nye kunder ved første ordre, helt omkostningsfrit.

 

Vær med til at støtte os, ved at synes godt om vores side på facebook:

FACEBOOKSIDE KLIK HER

 

På forhånd tak,

God dag, og højt skum til jer alle sammen :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

... og så du godkendt af Websjop det blir ikke bedre Big Smile

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Al respekt, jeg elsker øl... men priserne er jo ikke billigere end i supermarkederne, og dertil kommer fragt, som jo efterhånden alle har et stort udvalg af special øl og syntes heller ikke du har så meget at vælge imellem men det kan jo være det kommer.

Jeg vil mene du skal have et større udvalg, billigere priser og så skal fragten være incl i prisen.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed koncept du har kørerne :), kunne være i fremtiden jeg skal bestille nogle øl hos dig :). Held og lykke webshoppen

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobfrom:

Al respekt, jeg elsker øl... men priserne er jo ikke billigere end i supermarkederne, og dertil kommer fragt, som jo efterhånden alle har et stort udvalg af special øl og syntes heller ikke du har så meget at vælge imellem men det kan jo være det kommer.

Jeg vil mene du skal have et større udvalg, billigere priser og så skal fragten være incl i prisen.

Hvilke øl finder du med samme pris som i supermarkedet da?

Fragten er bare lidt svær at lave billigere. Når det er det som de koster hos Post Danmark og GLS. og jeg har på nuværende tidspunkt ikke kapital, til selv at betale differencen for at lave fragten billigere.

Udvalget bliver opdateret løbende, der kommer 17 nye øl offentligt tilgængelige, fra på mandag.

Tak for alle tilbageveninder i øvrigt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføj høker til Sortimentet og du har mig som kunde :)

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Tilføj høker til Sortimentet og du har mig som kunde :)

Tak, jeg vil kontakte dem Mandag og hører hvad de evt har som vil passe ind i vores sortiment :-)

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg høre hvem der har lavet hjemmesiden og hvor meget du har betalt for design inkl. kodning?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

gratis øl, det er et godt reklametrick det skal nok give opmærksomhed :)

Tweet it, facebook it, digg it - and prepare for the raging storm of incoming customers..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side du har lavet - det ser godt ud Smile

Jacob From @ Jeg vil mene du skal have et større udvalg, billigere priser og så skal fragten være incl i prisen.

Jacob - det viser at du ikke aner noget om at drive en webshop - eller om hvad fragt koster. Det du foreslår her, er det samme som at lukke butikken.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)