Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man google forhandler?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,
Jeg har fået fortalt, at alle kan videresælge google adwords til kunder, hvor man sætter det op for kunden.

 

Er der nogle der kender noget til hvordan man bliver forhandler af det?

 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh... Er det en af de der telehajer du har hørt det fra? Jeg mener da man gør det direkte gennem googles side.


Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har prøvet at tjekke det på google, men kan ikke rigtig finde noget... de der telehajer har jeg hørt om... så det må vel ku lade sig gøre... alle behøver jo ikke at være telehajer... der er vel nogle kunder der gerne vil betale for at man gør arbejdet for dem?
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen så opretter du simpelthen bare en bruger for dem som du styrer... :) Mere avanceret er det vist ikke..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mattias,

Hvor er det så lige man tjener penge?

Jeg har læst her om nogle af de telehajer, der sælger kliks til fast pris på adwords.. Hvordan kan de det? Kan man købe et samlet antal kliks fra google til fast klikpris, og derefter sælge videre?

 

Grunden til at jeg spørger om dette er fordi jeg kender en del der ikke kan finde ud af eller selv gider at rode med adwords. Det vil jeg gøre for dem, oprette og optimere osv. Så har de heller ikke noget imod at jeg tjener et par øre pr. klik de får.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
 



Hej Andersen73



 



Du skal have oprettet et "my client center" altså en profesionel konto hvor du kan styre alle dine kunders forskellige adwords konti.

Men start med at oprette en almindelig adwords konto, så kan du senere få oprettet det her "my client center" og lægge den derind under og begynde at oprette kontis for dine kunder.

Jeg tager som en selvfølge at det her er noget som du vil bruge rigtig meget tid på, for med den viden du har om det nu, så ville jeg nødigt lade dig bruge mine penge til det. Når du har fået din adwords konto så har du mulighed for at tage en helt trainingsession hvor der bliver gennemgået hele funktionaliteten bag din adwords konto, men alt det her med optimering og alle de små tricks de skal læres "ude i byen" så kom igang med at hente og købe ebooks omkring adwords så lærer du en masse af de ting som du virkeligt kan bruge til at optimere og spare penge.

Det gælder fx ikke altid om at ligge øverst, da det kan være for dyrt i forhold til konverteringen, men lægger du fx nummer, 3 så betaler du tit mange gange mindre end nummer 1, samtidig med at du konvertere en større procentdel af dine besøgende. Dem som ligger nummer et får tit mange "spontan klik" fra folk som måske ikke har bestemt sig helt for om de skal købe, men derfor bare søger info. Lægger du længere nede i visningen ex nr 3 så er det folk som har tendens til virkeligt at være interesseret i at købe. Dermed kan du få sorteret en masse uønsket trafik fra.

Men jeg kan ligeså godt sige at hvis ikke du har en ordentlig landingpage som du sender dine brugere hen på, så får du en maget lav konvertering og du vil meget vel tabe penge på det.

Derfor er det ikke bare reklamen der skal være i orden, men hele vejen til afslutningen af salget skal tingene køre som smurt for ikke at tabe et salg. Derfor går det ikke at man bare flyver ud og får 10000 besøgende fra google, for hvis dit site ikke er i orden så sælger du ikke en sk... pardon my french.



 



Det var ikke for at tage modet helt fra dig, men der er så mange ting man skal have styr på. Har man styr på det, så kan der være mange penge at hente, og de her statistiske tal kan da være meget sjove at lege med, så en tidsrøver er det er bestemt. 
 





Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende emne... Jeg har også oprettet google adwords med forskellige søgeord, stress, stress råd, stressbehandling, stressterapi, stress terapi, stress coaching osv. Men det gik SLET ikke.. Jeg skulle helt op på 8-10 kr. pr klik før der kom noget, så jeg droppede det... Nogle der kan sige hvorfor?? Hvad havde jeg gjort forkert?





 





William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ikke nødvendigvist gjort noget forkert! Klik kan være dyre, grundet konkurrencen. Men det er ikke til at sige, uden at have hele kontoen foran sig :) Men det er højst sandsynligt ikke din skyld

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej William

Siden juli 2006 er Googles Quality score slået igennem for fuld kraft.

Dette betyder, at klikprisen i meget høj grad, ud over konkurencen på søgeordene er styret af annonceteksten og kvaliteten af din hjemmeside, sådan som Google læser den i din html kode. Når jeg læser din kildekode kan jeg godt forstå, at Google kløjs i det:

<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="Stress, stresset, stressterapi, stress terapi, stressbehandling, stress behandling, stressbehandlere, behandlere, behandlinger, akupressur, akupunktur, clairvoyance, familieterapi, familie terapi, hypno, hypnoterapi, hypno terapi, kranio sakral terapi, kranio-sakral-terapi, kst, k-s-t, k s t, kranio, kranio sakral, kranio terapi, kognitiv terapi, kognitiv, lastone terapi, lastone, la stone terapi, stone terapi, massage, nlp, nlp terapi, par terapi, parterapi, psykologer, psykolog, stress psykolog, psykoterapi, psyko terapi, psykoterapeut, psyko terapeut, stress rådgivning, stress råd, rådgivning, gode råd, råd, stress forum, forum, stress nyhed, stress nyheder, stress coaching, coaching, stresscoach, stress coach, coach, foredrag, stress foredrag, foredrag om stress, behandling af stress, forening, foreninger, stress forening, stressforening, stressforeningen, kursus, kurser, stresskursus, stress kursus, stresskurser, stress kurser, personlig udvikling, personale, personale udvikling, undervisning, personale undervisning, stress undervisning, links, stress kontakt, stresskontakt, stress kontakter, stress netværk, netværk, zoneterapi, zone terapi, stress zoneterapi, stress zone terapi, tft, TFT, tank felt terapi, tank felt, tankfelt, stress tanker, stress symptomer, symptomer på stress, symptomer stress, angst, angst stress, angst og stress, meditation, stress meditation, meditation stress, stress og meditation, kurser i personlig udvikling, kommunikation, konfliktløsning, konflikt løsning, børn, børn stress, stress børn, børn og stress, stress og børn, udbrændt, udbrændthed, mobil coaching, online coaching, coaching online, depression, stress depression, depression stress, healings massage, healing massage, healing, fysiurgisk massage, fysiurgisk healings massage, fysiologi, overvægt, overvægt stress, stress overvægt, vægttab, vægt tab, vægt, sparringspartner, bannerbyt, linkbytte, linkbyt, link, links, barter, barteraftaler, vision8, kropsterapi, krop, krop terapi, krops terapi, formosus, formosus.dk, vision8.dk, skab dit liv, skabditliv, skabditliv.dk, reiki, reiki healing, reikihealing, reiki behandling, stjernelyset, stjerne lyset, stjernelyset.dk, coachingzonen, coaching zonen, coachingzonen.dk, rejser, stress rejser, stressrejser, drøm, drømme, drømme rejser, drømmerejser, aura, chakra, afbalancering, samarbejde, samarbejd">
<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="Stress, stresset, stressterapi, stress terapi, stressbehandling, stress behandling, stressbehandlere, behandlere, behandlinger, akupressur, akupunktur, clairvoyance, familieterapi, familie terapi, hypno, hypnoterapi, hypno terapi, kranio sakral terapi, kranio-sakral-terapi, kst, k-s-t, k s t, kranio, kranio sakral, kranio terapi, kognitiv terapi, kognitiv, lastone terapi, lastone, la stone terapi, stone terapi, massage, nlp, nlp terapi, par terapi, parterapi, psykologer, psykolog, stress psykolog, psykoterapi, psyko terapi, psykoterapeut, psyko terapeut, stress rådgivning, stress råd, rådgivning, gode råd, råd, stress forum, forum, stress nyhed, stress nyheder, stress coaching, coaching, stresscoach, stress coach, coach, foredrag, stress foredrag, foredrag om stress, behandling af stress, forening, foreninger, stress forening, stressforening, stressforeningen, kursus, kurser, stresskursus, stress kursus, stresskurser, stress kurser, personlig udvikling, personale, personale udvikling, undervisning, personale undervisning, stress undervisning, links, stress kontakt, stresskontakt, stress kontakter, stress netværk, netværk, zoneterapi, zone
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)