Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du programmerings hjælp? - TestMax.dk kan måske hjælpe!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle!

Sådan lige jeg ville gøre lidt kvalitets reklame for mit scripting community som fungere som et større del af et større led da vi også kan findes på IRC.

TestMax.dk - Scripting Community!

Vi laver ikke gratis programmerings ting, men vi køre alle hjælper alle konceptet ligesom her på amino!, Community''et har allerede nu en masse fede funktioner og let tilgængeligt forum. TestMax.dk har primært været danmarks største IRC programmerings community, men vi vil også gerne brede os mere ud i andre ting som vi allerede har gjort en masse gange!

Vi har kloge hoveder som kan hjælpe med alt muligt indenfor IRC, flash, php, asp, asp.net, c# osv. osv.

Så hvis du har et programmerings spørgsmål eller bare ønsker starte en debat burde du prøve TestMax.dk :)

Har i ris/ros, eller andre spørgsmål fyr løs. Mht. til eksistens har TestMax.dk community kørt i ca. 4 år, mens hjemmesiden har været oppe i 2 år i forskellige versioner. Til dem som spurgte spørge om hvad forum system vi bruger kan jeg kun svare at alt er hjemmelavet, alt grafik, kode osv. er hjemmebrygget :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)