Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking firma - Hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Amino'er, jeg håber i har haft en god søndag.

Mit navn er Jannick Joel og jeg er 16 år gammel, bor i Storkøbenhavn og jeg arbejder som salgskonsulent i Viasat og selvfølgelig iværksætter, som nok ligger i de fleste gener herinde på Amino :)

Men grunden til at jeg laver ét indlæg er fordi at jeg står og mangler en hjemmeside til min nye virksomhed.

Virksomheden går ud på at private og andre kan gå ind og spille entertainment/underholdning til deres arrangementer. Det vil sige at de kontakter os og skriver hvad de skal bruge af underholdning til fx brylupper, konfirmationer, fødselsdage osv. Så kan de se på en oversigt over vores kunstnere hvad de gerne vil have, og så laver vi så et uforpligtet tilbud til dem, så de kan få noget god underholdning til deres arrangementer.

Grunden til at jeg laver denne virksomhed, er fordi at mange 'almindelige' mennesker ikke har råd til at bestille dyre entertainere ud til mindre arrangementer, så derfor ville jeg lave en billig side hvor man tager højst 5000 kr for det, så alle har råd til det.

Men jeg håber der er nogle der vil hjælpe med at lave en hjemmeside og vil gøre det til omkring 1500 kr, for jeg har ikke den bedste økonomi.

Jeg håber på det bedste og tak for hjælpen på forhånd!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du være hurtig: køb det domænenavn med det samme! Ikke om 1 time, nej lige nu!

Det er farligt at omtale ukøbte domænenavne på nettet - alle og enhver kan snuppe dem!

Køb det ved gratisdns.dk domaindirect.dk unoeuro.com eller et hvilket som helst andet sted. Du kan altid rykke det

/ Emil

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fjernet det fra teksten, nu må jeg bare håbe at folk ikke så det :)

 

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)