Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis iværksætter-guide :o)

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Så er min iværksætter-guide opdateret, så den nu ligger klar i 3. version bl.a. med nogle ekstra links og lidt om lønsumsafgift.

I er meget velkomne til at hente den på www,1264.dk på fanebladet Iværksætter ... og den er som altid fuldstændig gratis! Den ligger i pdf-format lige klar til at blive printet ud.

Jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige tusind tak for alle de positive respons jeg har fået for guiden. Pr. d.d. er der ca. 2.000 Amino'er og andet godtfolk, som har været inde og kigge på guiden. Rigtig mange tak for jeres interesse, som har været helt overvældende!

Kan I alle have en rigtig dejlig sommer - husk at nyde de dejlige sommeraftener, så ikke det hele står på arbejde og arbejde Smile

De bedste hilsner

Susan :o)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig til at læse den.

Kunne se, at du laver regnskabskurser. Laver du kun disse på sjælland?
Kunne nemlig godt bruge et kursus snart :)

Venlig hilsen Suzan Schmidt 
PrimaPet.dk - Kvalitetsprodukter valgt med omtanke til dit kæledyr

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan,

Super fedt arbejde, har downloadet, printet og skimmet den igennem. Det ser rigtigt godt ud og det er en rigtig god idé at lave sådan en guide. Den er der rigtigt mange der nok skal få god brug for...

Men jeg forstår ikke, hvorfor man bare kan downloade den direkte. Du har jo netop stor mulighed for at få fyldt et kartotek op med e-mail adresser, som du kan sende info til, hvis du lige bedte om e-mail adressen inden man får lov at downloade...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Suzan Schmidt:

Kunne se, at du laver regnskabskurser. Laver du kun disse på sjælland?
Kunne nemlig godt bruge et kursus snart :)

Hej Suzan

Foreløbigt så afholder jeg kun regnskabskurser i København, men hvis der er efterspørgsmål vil jeg absolut også have Jylland og Fyn med. Jeg har også overvejet e-kurser, hvor det hele foregår via nettet.

Men lige p,t. er der desværre kun kurser i København.

Susan :o) 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Men jeg forstår ikke, hvorfor man bare kan downloade den direkte. Du har jo netop stor mulighed for at få fyldt et kartotek op med e-mail adresser, som du kan sende info til, hvis du lige bedte om e-mail adressen inden man får lov at downloade...

Hej IT-konsulent

Jeg kan godt se, hvad du mener. Jeg ved godt, at jeg kunne have mig en ret stor e-mail database på nuværende tidspunkt. Jeg har det dog selv på den måde, at hvis nogen tilbyder et eller andet gratis (fx som min egen guide), så bliver jeg selv lidt irriteret over, at jeg hos rigtig mange rent faktisk skal "betale" med min e-mail adresse.

... og når jeg selv bliver irriteret over at støde på sådanne "gratis" tilbud, så vil jeg heller ikke selv bryde mig om at tilbyde andre det. Til gengæld bliver jeg bare så positivt overrasket, når virksomheder tilbyder noget helt gratis.

"Gør mod andre, som du selv ønsker at andre skal gøre mod dig" - Derfor er min iværksætter-guide også helt gratis og fuldstændig uforpligtende :o)

Hav en dejlig dag og en god sommer,

Susan :o)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan,

Susan Vestergaard:
"Gør mod andre, som du selv ønsker at andre skal gøre mod dig" - Derfor er min iværksætter-guide også helt gratis og fuldstændig uforpligtende :o)

Du skal selvfølgelig gøre hvad du helst vil og føler bedst for. Men du behøver jo ikke explicit proppe noget ned i halsen på folk. Hvad med bare at informere dem om nye tiltag fra din side, f.eks. hvis du har opdateret guiden med nyt indhold ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Du skal selvfølgelig gøre hvad du helst vil og føler bedst for. Men du behøver jo ikke explicit proppe noget ned i halsen på folk. Hvad med bare at informere dem om nye tiltag fra din side, f.eks. hvis du har opdateret guiden med nyt indhold ?

Hej igen IT-konsulent

Det er faktisk en rigtig god idé, specielt med at få informeret alle om at guiden er opdateret. Det vil jeg kigge på :o) tak for dit input,

Susan :o)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan,

I øvrigt så synes jeg faktisk at du modsiger dig selv her ifht. hvad du skriver i din super gode guide under personlige egenskaber:

  • Duer jeg overhovedet til at sælge mig selv?
  • Har jeg mod til at ringe uopfordret til potentielle kunder for at sælge?

Men jeg vil da anbefale dig at læse det indlæg Hans Kjer har skrevet: Salg - øh... kan jeg tillade mig... at sælge...?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Hej Susan,

I øvrigt så synes jeg faktisk at du modsiger dig selv her ifht. hvad du skriver i din super gode guide under personlige egenskaber:

  • Duer jeg overhovedet til at sælge mig selv?
  • Har jeg mod til at ringe uopfordret til potentielle kunder for at sælge?

Men jeg vil da anbefale dig at læse det indlæg Hans Kjer har skrevet: Salg - øh... kan jeg tillade mig... at sælge...?

Hej igen IT-konsulent

Tak for de pæne ord og for indsparket - Hans Kjer's indlæg er super godt! :o) ... men nu er iværksætter-guiden gudskelov ikke mit eneste produkt, og jeg har en helt anden fremgangsmåde, når jeg skal ud og sælge mig selv med mine "rigtige" produkter. En del af min kundekreds og målgruppe er faktisk hverken iværksættere eller virksomhedsejere, og de er heller ikke her på Amino eller potentielle læsere af min guide.

Iværksætter-guiden lavede jeg egentlig allerførst bare som nogle ord på et papir, så blev det lidt for omfangsrigt til et stykke papir og så endte det i guiden, som jeg så håbede at jeg kunne hjælpe bare et par iværksættere med information, idéer osv. ... og det er egentlig bare baggrunden for at den ligger på min hjemmeside :o)

Igen tusind tak for dit input, det er sg dejligt at der er folk, som - i denne sommertid - giver sig tid til at give gode råd til andre :o) Det er dét som er det fantastiske ved at være her på Amino :o)

Susan :o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino'er

Så er min iværksætter-guide blevet opdateret (nu i 4. udgave), og der er kommet flere gode links til steder, som er interessante at kigge på som iværksætter - uanset om man ikke er startet helt op endnu, eller om man lige er startet op.

Som sædvanligt er guiden helt gratis. Du finder den på www.1264.dk på fanebladet Iværksætter.

Der er nu næsten 5.000, som har været inde og se min guide ... fuldstændig fantastisk, og ihvertfald 10 gange flere end jeg i min vildeste fantasti havde drømt om, da jeg lavede den 1. udgave for et lille års tid siden. Tusind tak til alle som har vist interesse for guiden og tusind tak til dem, som jævnligt sender mig mails omkring guiden. Det er super skønt! :o)

Masser af hilsner

Susan :o)

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)