Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er webshop en god ide i mit tilfælde ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg sidder og tænker lidt på starte en webshop op. Men har lidt svært ved afgøre om det alligvel er en god ide, eftersom jeg kun sælger et produkt frisørsaks (beregnet til private personer).

Lad mig høre jeres mening. Bare kom med din ærlige mening :)

Min plan var, a have en webshop og så begynde annoncere i facebook og andre relevante steder på nettet.

 

Kab bogen se, hvor mange har søgte i google efter klippesaks m frisørsaks osv

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du kun har 1 saks i en model... så vil jeg sige nej. Så lav hellere en side hvor du fortæller om produktet og en simpel måde at bestille på.

Hvis du har flere modeller, farver, typer eller lign. så ja - men en shop med "3 produkter" er lidt overflødig.

Har du en hjemmeside i forvejen? - hvor du fortæller om produktet?

 - Kasper

Fra Struer
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Vil tilslutte mig Kim's filosofi.

Et produkt vil nok lige være et overkill, men hvis du har flere modeller og i flere farver så er en webshop måske en go ide.

Hvad med en enkelt hjemmeside hvor du giver råd og vejledning og eventuelt henviser hvor man kan bestille saksen til det:)

MVH

Claus

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for tiden har jeg 6 modeller. Men jeg kan faktisk tænke mig have op til ca 8-10 modeller.

Jeg har ingen hjemmeside, jeg har annonceret for frisørsaksene i forskellige debatfora og dba.dk osv. Jeg må æreligt indrømme at det ikke har givet  rigtige kunder.

Men jeg har haft stor held med besøg frisøre og sælge til dem.Jeg har fundet ud af, hvis man skal sælge til frisøre, så skal man sælge dem andre produkter også og at man skal UD til dem.

Jeg ønsker min virksomhed skal være netbaseret. Og vil gerne henvende sig til private personer.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du planer om andre produkter?

Grunden til mit spørgsmål er at jeg personligt synes at 8-10 forskellige sakse - måske lige er lidt nok til en webshop.

Og derfor mener en hjemmeside med en enkel produktvisning og bestillingsfunktion er en bedre løsning.

 - Kasper

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med andre produkter på sigt

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du ikke planlægger flere produkter i løbet af 3 - 6 måneder f.eks. så ville jeg personligt lave den mere simple udgave.

 - Kasper

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja måske er det en god ide med en simpel hjemmeside.Big Smile

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)