Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på videomanualen.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ønsker gerne noget feedback på http://www.videomanualen.dk

Dette er min første gang jeg har lavet en hjemmeside/blog, og den er derfor bygget op ved hjælp af templates og via blogger.com

Siden skal bruges til at hjælpe folk der søger på div søgemaskiner til at finde svaret via en video. Alle videomanualer er på dansk.

Siden har en facebook side samt twitter side. http://www.facebook.com/videomanualen Disse bliver opdateret hver gang der kommer nyt indlæg på sitet. Der kommer en ny videomanual på siden hver dag!

Ønsker også gerne forslag der kan give mere trafik på siden.

Tusind tak for hjælpen.

Christian.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChrDAn

Jeg er ikke helt med på din ide? Prøver du at lave en hjemmeside som Wikipedia bare med videoer? 

Når jeg kigger på hjemmesiden, vil jeg sige at du skal hæve kvaliteten af dine billeder på din banner især med rengørings folket som har en forkert opløsning.

Jeg opdagede også en mindre fejl, når man kommer ind på siden og peger på menuen med det samme, forsvinder undermenuen under din banner...

:)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

længere  videoer ville være en stor fordel, jeg så nogle hel ned til 25 sekunder , men al start er svær, ved jeg godt.

gode ide vis også skrev lidt mere tekst på siden , der forklare lidt mere.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej,

Nice hjemmeside. Hvorfor køber du ikkke din ejen hjemmeside?. Hjemmesiden her kan hjælpe dig med at find et billig webhosting: Billigstewebhosting.dk

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback til jer alle.

Alexander R. B:
Jeg er ikke helt med på din ide? Prøver du at lave en hjemmeside som Wikipedia bare med videoer? 
Det er en hobby, og ikke en idé der skal tjenes mange penge på :) Men ja, det skal bruges som opslagsværk for danskere der gerne vil have vejledning om forskellige emner. Og disse videoer skulle meget gerne poppe op når folk søger efter spørgsmål i søgemaskiner. (Hvilket de også gør ifølge google analytics)

Ang menu, er jeg godt klar over slideshowet overlapper. Men det gør den kun de første 5 sekunder eller der omkring. Hvis nogen har en idé til hvordan jeg ændrer det, må i gerne sige til.

 

Vil prøve at få lidt ekstra tekst ind også. 

Tusind tak til jer alle :) og modtager gerne mere feedback hvis andre også har noget at sige.

Venlig hilsen Christian.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigste Webhosting:

Hej,

Nice hjemmeside. Hvorfor køber du ikkke din ejen hjemmeside?. Hjemmesiden her kan hjælpe dig med at find et billig webhosting: Billigstewebhosting.dk

Hvorfor helvede kaprer du andres tråde med din elendige reklame...
Brug Google annoncer hvis du mangler kunder

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
 Billigste Webhosting:

 

Hej,

Nice hjemmeside. Hvorfor køber du ikkke din ejen hjemmeside?. Hjemmesiden her kan hjælpe dig med at find et billig webhosting: Billigstewebhosting.dk

 

 

Hvorfor helvede kaprer du andres tråde med din elendige reklame...
Brug Google annoncer hvis du mangler kunder

________________________________________________

Jeg rekalmer ikke til min hjemmeside!. Jeg vil hjælper ham giver ham nogen idéer.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser et (C) problem når du integrerer Youtube filer direkte på din side :

http://videomanualen.blogspot.com/2011/03/hvad-er-en-firewall.html

Det er andre der ejer (C) og indirekte kan der måske juridisk være et problem med dette, da ikke alle vil opfatte at videoen ikke er en del af din hjemmeside.

Samtidig tjener du penge på reklamer og dermed der ovenstående video, med til at understøtte din reklameindtægt.

Dette betyder at du tjener penge på det som andre har (C) op og dette sker sikkert uden deres viden.

mvh

MJ

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har reklamer på din side, som du tjener penge på, når der klikkes på links.
Så det du skriver er simpelthen ikke sandheden.

 

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Jørgensen:
Jeg ser et (C) problem når du integrerer Youtube filer direkte på din side :

Da disse videoer er linket fra Youtube, og er embeded kan jeg ikke se nogen grund til at dette er tilfældet. Samtidigt henviser jeg til ejeren på Youtube. Uploaderen får også sine views på sin video via youtube. Så håber ikke dette kan være årsag til misforståelser. Men tak for input :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)