Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program er det bedste til at lave forums med?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Viborg (snart Herning)
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har længe haft nogle tanker om at lave et forum, men hvilket program er det bedste at bruge til at lave det med og hvor skal jeg bestille mit domæne fra?

Jeg overvejer lidt at bestille mit domæne fra Surftown og bruge programmet phpBB til at lave forumet. Har i evt. nogle erfaringer med Surftown og phpBB?

 

Venlig Hilsen

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

De to mest anvendte gratis forummer, er nok phpbb og smf.. Men hvad skal din hjemmeside mere handle om end bare forummer? :)

Hvis du stadig er i udviklingsstadiet, kan du fx starte med vores gratis webhotel, på 50 mb, hvor du bare betaler for domænet, og nemt kan opgradere :) Vi er noget billigere end Surftown ;)

Fra Viborg (snart Herning)
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

 

I grove træk skal den handle om det at flytte hjemmefra. Er det let at bruge phpbb og smf til at få bannere op med affiliate links? Jeg har desværre ikke så meget erfaring i at starte forumer endnu.

 

Ser lovende og billigt ud. Det vil jeg tage til efterretning. Smile

 

Venlig Hilsen

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil Sige phpBB Smile

Fra Viborg (snart Herning)
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør phpBB bedre? Er det bare smag og behag?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at phpBB og SMF er fine nok, og det er helt sikkert også de mest brugte, da de kan tilbyde flest funktioner, dog vil jeg synes at Vanilla, er et "pænere" system, det virker lidt mere simpelt, og hvis du har problemer med at sætte dit system op, når du er kommet til en beslutning, så skrive til mig, så vil jeg mere en gerne hjælpe!:)

Mvh Christoffer

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Da Martin startede dette forum var det vist med vBullitin som bærende for forummet (så vidt min hukommelse siger).

Min programmør siger også at det er dette system han ville vælge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Fordelen ved phpbb, er at det nok er det mest brugte.. Sidst jeg brugte det - var det vildt nemt at finde mange guides til hvordan man ændret templaten/designet.

Prøv engang at tænke på hvad der kunne være behov for, når man nu skal igang med hjemmesiden, og søg efter problemerne på Google, og se hvor nemt de ting der kommer frem er :) Det kan måske give et godt billede af det.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg sidder lidt i samme situation som dig og har længe undersøgt markedet for forum-software. Denne hjemmeside: http://www.forum-software.org/ er nok den bedste til at sammenligne forskellig software og deres anmeldelser er ok.

Prøv i hvert fald deres test inden du beslutter dig.

Anbefalingen på ovenstående side er bl.a. at du laver et nemt og simpelt forum til at starte med og først bruger seriøse kræfter på forummet og alskens funktioner, når du først har besøgende, der efterspørger disse (ikke før).

Personligt har jeg besluttet at jeg vil anvende Drupal - på trods af det egentlig ikke er udviklet til fora. Grunden til at jeg valgte dette er, at det er relativt nemt at finde gode drupal-programører og at jeg alt i alt har en god mavefornemmelse af systemet.

/JG

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et forum med massere af funktioner, og muligheder for at sætte bannere op, slå nyheder op på forsiden osv. synes jeg du skal kigge nærmere på PHPFusion. Du kan se min hjemmeside som er sat op på phpfusion her fiskerapport.dk og der findes rigtig mange templates til systemet. Også rigtig flotte designs.

god vind.

Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)