Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til internet aktiviteter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Indledningsvis vil jeg lige påpege, at jeg holder kortene lidt tæt til kroppen, idet det ellers er nemt at finde ud af hvem jeg/vi er. Og under de indledende faser, ønsker vi at være anonyme.

Vi søger en investor kapital 150-200.000,00 kr. Ikke bare penge, men en investor der har lyst til at være lidt aktiv. Ikke full time, men bare når lyst og lejlighed er til stede. Måske enkelte timer hver uge. Med aktiv forstås at man har lyst og evner til at give en hjælpende hånd med markedsføringen, måske bare i kraft af kontakter / forbindelser eller lignende. Total passiv investor kan være en mulighed, men helst som nævnt ovenfor. Vi er ikke ved at gå konkurs, men udviklingen har kostet en hel del, og indtjeningen kommer jo som bekendt sjældent fra dag et. Og vi kunne godt tænke os en sparringspartner med markedsførings mæssige evner / kvalifikationer, idet dette absolut er vor svageste side.

Hvem er vi så kort: vi er et rimelig nyt firma, med masser af nye ideer herunder nytænkning, og nye tiltag på nettet. Vi sidder på seks attraktive URL, hvoraf vi har lanceret de to i skrivende stund. Vi behersker selv den nødvendige kodning (primært xhtml og php). Vi hører til den lidt ældre type, med hus, bil, koner og kassekredit Stick out tongue. Vi er veluddannede og efter egen mening intelligente kreative personer.

Selve investeringen kan foregå på mange måder. Medejerskab, investering med afkast, herunder direkte aflønning af timeforbrug, eller måske en helt tredje måde. Dette forhandler vi os til med den rette person.

Kontakt mig venligst (send privat besked), hvis dette lyder attraktiv. Indledende møder vil blive afholdt på vort kontor i østjylland, evt. afsluttende møder vil blive afholdt i vor pengeinstitut eller hos vor advokat, som i givet fald vil være koncipist af nødvendige dokumenter.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant, jeg kontakter dig for nærmere info.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tveskæg:

Kontakt mig venligst (send privat besked), hvis dette lyder attraktiv. Indledende møder vil blive afholdt på vort kontor i østjylland, evt. afsluttende møder vil blive afholdt i vor pengeinstitut eller hos vor advokat, som i givet fald vil være koncipist af nødvendige dokumenter.

Jeg tror muligvis at du ikke har fået slået til sådan man kan skrive en PM (Privat Besked) til dig. 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:

Jeg tror muligvis at du ikke har fået slået til sådan man kan skrive en PM (Privat Besked) til dig. 

 

Mange tak, du har ganske ret Embarrassed

Men normalt default opsætning er anderledes, men åbenbart ikke her Smile

Men nu er miseren rettet

/tveskæg

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tveskæg:
eller måske en helt tredje måde

Jeg har tidligere arbejdet på basis af andele/aktier for timer indenfor markedsføring og salg, både i Danmark og udlandet... det er måske en model i kunne overveje?

Bare et forslag...

Kan i kredse det lidt mere ind hvad i søger? eller skal man bede om en PM?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har modtaget en hel del private beskeder. Smile

Og hermed takker jeg for dem alle.

Jeg er har lidt travlt, men vil svare alle senest her i weekenden.

Takker for den store interresse og engagement.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)