Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

findes det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sidder her med en iværksætter ide, så regner med at det her må være det bedste sted at poste for at få de svar man mangler

lad os nu sige jeg ville købe Visitkort, så ville jeg klart nok henv. mig til et trykkeri eller nogen der har med reklame at gøre,
hvis min ide var inden for biler ville jeg jo kontakte en eller anden bilfabrik ude i verden.

Men ....

hvis jeg nu vil have kontakt til nogen der producerer et bestent produkt, findes der så en database online et eller andet sted hvor man kan finde dem der fysisk laver tingene fra bunden af..
altså en database hvor man kan taste et produkt ind og så få at vide hvem der rent faktisk laver produktet... altså ikke bare et mellemled ...

jeg ved godt der findes databaser hvor man kan slå stregkoder op og hvem der ejer dem og alt det der, men det tager jo ca 1000 år at have alle de stregkoder for at finde alle dem der producerer produktet.. så det ville jo være rart hvis der var en produkt database hvor man hurtigt kunne finde den virksomhed man leder efter

 

jeg håber det er her jeg får det svar jeg mangler

 

og til alle jer derude med en drøm, kan jeg kun sige GÅ EFTER DEN

 

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej lars

jeg kan ihvertfald ikke finde noget, men meget god idé ;)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

nu var det så ikke lige ideen ... men ja hvis det ikke findes

så er her da lige en god ide til en eller anden der mener at kunne bruge den

og det er jo hvad det hele handler om at dele ud af alle sine ideer

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Nej, det findes desværre ikke, men med lidt detektiv arbejde kan man som regel finde frem til nogen der kan producere det for en Smile

Og hvis du finder/laver et sted hvor man KAN se det, må du meget meget meget gerne sige til! Jeg bruger alt for lang tid på den slags detektivarbejde Sad

Dog har jeg efterhånded fået opbygget mig en mindre liste over virksomheder der laver den type ting som jeg normalt arbejder med, man ja det er tidskrævende Smile

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Priser på nettet og synlighed af de respektive firmaer bliver en hård nnød at knække for det er vi en del som ikke har interesse  i for det er jo en del af gamet.

Netop at kende sit marked ...

Preben

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror google er det bedste bud. Kombinér dit produkt med søgeord som "produktion", "fabrik" osv.

Overfør søgeordene til andre sprøg, hvis du søger efter producenter i udlandet.

Der findes måske noget indenfor forskellige brancher - brancheportaler.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er du nok nødt til at løse på anden måde, spændende tanke...

Men der skal helt sikkert arbejdes meget med at få folk til at tilmelde sig, og så er der altid nogen der vil udgive sig for producent selvom de er handels firma..... fordi de har noget ud af det.

Du kan jo bare tage Alibaba.com der er mange der skriver og kalder sig producenter, selvom de er handelsvirksomhed.... Selvom man vist nok ved lov skal deklarere om man er trading eller production company (sådan har det været ved jeg) men der hvor der kan scores penge som på de portaler, gør man som man har lyst til.

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. 

Først vil jeg sige at, jeg er glad for du har dig en god idé. 

Det kommer meget and på hvad for produkt du skal finde en producent til, men jeg vil sige at et godt sted at starte er https://www.yourmaninindia.com/ her kan du få ekperter til en meget lille pris, og de gør det rigtig hurtigt. 

En anden ting er 4 timers arbejdsuge ( 4 hours work week ) http://www.fourhourworkweek.com/ sikke en bog, ja faktisk vil jeg anbefale den til alle som vil starte op som iværksætter.  Den kan give gode idéer til hvordan du kommer frem. 

Må du have "held og lykke" ( god arbejdslyst ) 

De bedste Hilsner 

Jan Kragh

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kigge på www.globalsources.com ;)

Der er hundretusindvis af producenter, hovedsagligt med base i østen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)