Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer skærme (bærbar)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

 

Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle skrive et nyt indlæg, så jeg satser på at dette er nogenlunde det rigtige sted

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan få billige skærme til bærbar computere......Alle de personer/kontakter jeg kender/har kan give et tilbud omkring 800-1500kr......Er det virkelig så dyrt?.........

 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Khalilallah Wali Mohammad:

Hej Alle Amino'er

 

Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle skrive et nyt indlæg, så jeg satser på at dette er nogenlunde det rigtige sted

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan få billige skærme til bærbar computere......Alle de personer/kontakter jeg kender/har kan give et tilbud omkring 800-1500kr......Er det virkelig så dyrt?.........

 

Jeg kan kun sige, at ja! Reservedele til laptops er ekstremt dyre, og skærmene ligger også højt oppe i pris.

Hvad er det for en computer?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

800-1500 lyder helt fair .

 

Hvis du kan bruge brugt så kan jeg måske hjælpe dig med at skaffe det. Har et par stykker liggende og kan skaffe nogle flere.

Hvis de skal være nye, så kommer du nok ikke under 800 nogen steder. Men tjek auktioner som ebay.

 

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det lyder meget rimeligt faktisk, vidste ikke engang det kunne gøres så billigt.. Jeg gav mere end 3000 for det på min Dell.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Jeg synes også det lyder meget rimeligt faktisk, vidste ikke engang det kunne gøres så billigt.. Jeg gav mere end 3000 for det på min Dell.

Heller ikke alle modeller man kan få til 800-1500 kroner. :) Jeg købte for et par uger siden et display / skærm til en HP , den kostede mig 2700 ... Hvor købte du den til din Dell?

 

Jeg plejer at købe hos http://bærbar.com | men de havde ikke den model jeg skulle bruge, så måtte af med en del mere.

 

 

 

 

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

kawzood:

Jeg synes også det lyder meget rimeligt faktisk, vidste ikke engang det kunne gøres så billigt.. Jeg gav mere end 3000 for det på min Dell.

Heller ikke alle modeller man kan få til 800-1500 kroner. :) Jeg købte for et par uger siden et display / skærm til en HP , den kostede mig 2700 ... Hvor købte du den til din Dell?

 

Jeg plejer at købe hos http://bærbar.com | men de havde ikke den model jeg skulle bruge, så måtte af med en del mere.

 

 

 

 

Jeg fik den bestilt hjem fra dell dem selv mener jeg vidst nok..

Det er sku mange penge bare for en skærm!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Jeg fik den bestilt hjem fra dell dem selv mener jeg vidst nok..

Det er sku mange penge bare for en skærm!

okay. jeg er helt enig :)

 

 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal helst bruge en skærm til en Acer Aspire One ZG5,    

- 8.9" skærm

 

Come on, and make my day!!!!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre ikke sådan en liggende. Men fandt lige her:

http://www.lcd-shoppen.dk/shop/product_info.php?products_id=402 (749,00 DKK)

og så her:

http://cgi.ebay.com/New-8-9-Acer-Aspire-One-ZG5-LCD-Screen-display-panel-/180638515128?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a0ee4ffb8   (49,95 / 258,96dkk)

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker mange gange for hjælpen!!!!

 

OneEyeEmpire

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)