Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom Samsung med det første WiBro (Mobile WiMAX) Handset

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det første WiBro (Mobile WiMAX) Handset her:
http://www.gizmag.co.uk/go/4845/

Fuck jeg gad ikke at eje 2 millioner kg. kobber. Det ender med at TDC''s eneste fornøjelse med kobberet bliver at få trukket det op af jorden, så det ikke forurener grundvandet 


Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, bortset fra at telefoner af denne type fortsat ligner en Motorola fra 85 og at der stort set ingen WiMax antenner eksisterer så har du sikkert ret. Om det kommer det vil kun tiden vise. Men tro ikke at TDC ikke har back-up planer - på samme måde som jeg ved du har det, Martin, når Google i næste uge lancerer gratis spam og antivirus filtrering til alle
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

TDC´s backupplan er at de har solgt virksomheden i næste uge, hvad jeg finder ualmindeligt klogt  
At tlf. ikke er smart, giver nok sig selv. Det er den første version af noget, sjældent. Men det viser vejen for hvordan udviklingen går og det er et kæmpe skridt at man nu kan pakke den ned i så lille størrelse.

Til orientering giver Microsoft gratis spam filtre væk, både som klient og til Exchange.

Dbh Martin

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er farligt med alle de nye ting, der er hele tiden markeder der pludselig bliver væk.

For mig er den stationære telefon allerede død. Det er omkring 4 måneder siden jeg rørte en sådan en.


Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/17/2005 3:32:36 PM
Forfatter:Martin Thorborg

Se det første WiBro (Mobile WiMAX) Handset her:

http://www.gizmag.co.uk/go/4845/


Fuck jeg gad ikke at eje 2 millioner kg. kobber. Det ender med at TDC''s eneste fornøjelse med kobberet bliver at få trukket det op af jorden, så det ikke forurener grundvandet



Dbh Martin



2 mill. Kg. kobber ville jeg da gerne eje
http://www.pleo.com/bcwire/metal_1.htm

;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo tak min ven, men du skal selv ud og grave det op

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

TDC har vidst også kogt det suppe som de skal på det kobber,- telefon abb, telefon takster, modem (internet), adsl, osv osv.

De har vidst ikke noget at tude over

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)