Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode Råd !!?? DSB

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 4100
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har fået tilbudt at åbne noget ind i en station, hvor DSB har sin kiosk på den ene side af bygingen og den anden side som er til leje er på ca. 200 kvadratmeter.

Men jeg vil høre de kloge folk om hvad der kunne være godt at åbne i sådan et sted.?!

Jeg tænker selv på noget i retning af en "bager" ( men bage det ikke selv, vil lave en aftale med en bager. da det vil koste meget og lave bageri vil jeg tro), ved siden af dette vil jeg også sælge kolde sandwiches, lidt ligesom sundset. og self. cafe kager osv.

Men jeg er lidt bang for at bare hoppe ud i det. vil høre om der er nogen som kan give et par gode råd, for både huslejen og depositum er ret højt. 

Hvad skal jeg ?

 

Jeg takker på forhånd. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du ik noget om, hvor benyttet stationen er...

Men her i Tyskland har McDonalds og BurgerKing stor succes med, at åbne små, simple og effektive restaurenter på stationerne... Ik noget fancy eller vildt, men mere noget der er praktisk, og indbyder til en masse take away ordre...

Og de sælger virkelig meget!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav noget "ordentligt" mad. Som du selv siger kolde sandwiches, bare sørg for at det bliver af en ordentlig kvalitet. En bager er måske lige overdrevet nok. Jeg ved ihvertfald at når jeg er sulten og skal med toget irriterer det mig at der aldrig er noget ordentligt mad at vælge imellem.

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Yaman....

Bare lige par spørgsmål.....

Hvilke prisleje ligger butikken i??
Hvilken Station er det??
Hvad har der ligget før ??

Det vil gøre det lette at "rådgive" dig hvis man viste
Lidt mere....

Bdh
Tim
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Yaman

Jeg har ikke en kommentar til lige netop din ide, da jeg ikke er klog nok til at rådgive dig.

Men jeg bruger selv toget rigtig meget, og jeg undre mig over at DSB ikke er bedre til at udleje og eller lave forretning på de mange mange øde lokaler, der bare står og venter.

Der kommer masser af købelystne mennersker forbi hverdag, og hvor ofte oplever man andet, end en lille kiosk... Jeg ligger den i en stor nok by, tror jeg på at man kunne komme langt med de fleste butikker. 

Fra 4100
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode og hurtige råd!

 

Det er en by med omkring 30 tusind indbygger og der køre tog igennem fra hele landet. DSB brugte den del til at sælge billeter i lokalet, mens de stadig havde deres kiosk på den anden side. Men nu har de slået dem sammen.

Den har en husleje på ca. 26000 og 6 måneders depositum. Det her som jeg bliver lidt bang og mister måden for springe ud i det. Tanken om at, hvis det nu ikke kom til at køre. 

Er der nogen som har erfaring med den slags, og tror på at det vil kom til at køre, nemlig pga. de mange rejsende som fra kl. seks om morgenen begynder at kom ind i bygningen. ? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4100
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tænker jeg faktisk også selv lidt på, men som du også selv nævner så er man underlagt dem, og kan ikke bevæge sig frit særlig meget. Men da jeg er bang for hvis det ikke kommer til at køre, så vil sådan en ide være smart, da man ikke bære hele risikoen alene selv. (:

 

Tusind tak !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)