Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Min shop er bygget op i Magento (nov.2009) - Siden nytår i år har jeg ikke kunnet registrere nye produkter under "brands" - jeg opretter produkter som jeg plejer og kan ikke se at jeg gør noget forkert. Er der nogen som ved hvor jeg evt. kan ændre så jeg igen får nye produkter ind under "brands" kategorien.. Håber meget på hjælp :-)

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært at vide hvad du gør forkert når du ikke skriver noget om hvad "du plejer" at gøre :) og når der heller ikke en gang er et link til din side så man kan se hvad der snakkes om. Kom med lidt mere information så skal jeg gerne prøve at hjælpe.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på at det er denne side han snakker om ;-) http://www.modernmood.dk/brands

 

Det er en super flot shop du har, den kan jeg sku godt li. Har du selv ´bygget ´den ?

Nå men håber du finder en løsning på det du skriver ;-) 

ha en god søndag 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Randi. Jeg er glad for at du vil forsøge at hjælpe mig.. Her er linket til mit site http://www.modernmood.dk/ - under BRANDS kan man søge alle brands og her er det at alle produkter til hvert brand skulle være, når man klikker det ønskede brand. Men den sidste tid, og jeg vurdere siden nytår kommer dye produkter ikke ind under BRANDS. Jeg har ikke teknisk forstand, kun nok til daglig veligeholdelse, men jeg har søgt og søgt i administrationen hvor man evt. kunne en dato el. lign..... Håber meget du kan hjælpe mig, har du ikke nok information må du endelig sige til. Hilsen Mette

Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick. Mange tak fordi du syntes det er den flot shop jeg har. Jeg har ikke selv bygget den, men har selvfølgelig haft indflydelse :-) kh Mette

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det var da så lidt. Jeg kiggede kun kort, men syntes absolute om det jeg så. 

Okay det kunne jo godt være ;-)

 

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give helt ret i at det er en flot shop :) fedt design, der ikke ligner alle de andre derude.

Umiddelbart vil jeg gætte på at Brands er lavet som en egenskab i Magento som du skal sætte på hvert produkt, kan det passe? Og i så fald har du så angivet den rigtigt på de nye produkter?

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Super flot side. Står selv og skal have lavet en webshop. Kan du anbefale en Webdesigner?? Hvem har lavet din. ?
Rigtig god aften.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maluna.. Lund & co.  i Esbjerg har lavet min side - ham som jeg arbejde tæt sammen med er startet selvstændig. hans firma hedder No brainer / Thomas Nielsen, han er dog ikke web-designer men meget stærk på det tekniske og meget behagelig. Good luck

Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Randi. Ja det er rigtigt at Brands er en egenskab, men jeg kan simpelthen ikke lige se hvad der er glat.. Er du Magento ekspert og kunne jeg evt. give dig mit login (eller er det for meget at be' om :-)) Mange hilsner Mette 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)