Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 4 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da en vildt mærkelig besked og sende, jeg har da også jævnligt folk der skriver til mig om alt muligt, stavefejl, billeder der ikke bliver vist og alt muligt forskelligt, jeg plejer og kvittere med 5 % rabat og har en ny god kunde:) 

Forstår slet ikke de vil bruge tid på det, de kunne jo bare trykke slet og vubti 2 sek efter har man glemt mailen....

Men til din mail, så tror jeg heller ikke der vil kunne komme en sag ud af det da du bare er venlig og gøre dem opmærksomme på det og ikke vil sælge dem noget.

Håber desuden du har glemt alt og fået slikket noget solCool

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thore!

 

Du kunne evt. kontakte forbrugerrådet.........Ved ikke hvor meget de kan hjælpe, men de har vidst nok et link under gode råd, som hedder "internet og privacy"....Ellers kan du jo altid ringe til dem og høre ad.....

Du har intet gjort galt.......

 

screw them.......Du har intet at frygte

Khalilallah Wali M (Farmaceut, OneEyeEmpire)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for alle svarene ;-)

Rigtig godt at høre. Synes ikke de skal gå "fri" efter sådan en email så overvejer lidt hvem jeg skal gå til? En avis eller Tv2? har googlet lidt på afsenderens navn og det ser ud som om personen har 4-5 firmaer, det kunne måske være interessant for Tv2? :-P

P.S. har fået masser sol i dag :-D

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

  Thore,

De har tydeligvis opfattet din email som spam.
Og enten prøver de at spinne lidt penge på sagen, eller også så er de ude på at skræmme dig fra at gøre sådan noget igen.

Uanset hvad så har de, som andre også skriver, ikke nogen sag i dette.

Så lad være med at spilde mere tid på dem, lad være med at svare emailen, skrive om dem på nettet og lad være med at betale regningen. Hvis du først begynder at svine dem til på nettet, så hælder du bare benzin på et glødende bål. Hvis de begynder at rykke for betalingen af fakturaen, så skriver du blot en indsigelse til dem og gør dem klart at du ikke mener at du skal betale fakturaen da 1) du ikke har sendt spam - 2) det de er igang med er pengeafpresning.

Hvis de er kolde nok i r.ven, så sender de dig til inkasso, men så langt vil de ikke kunne nå hvis du har givet en gyldig indsigelse i forbindelse med rykkeren.

Så lad være med at ofre et sekund mere af dit liv på nogen som ikke værdsætter et venligt råd og som tak forsøger at rive penge op af lommen på dig.

/Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd fra Jesper. Lad sagen ligge, Thore, det fører ikke til noget godt at svine dem til.

Det er en ikke-sag for dem og dig.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør alt for ikke at svine dem til og nævne deres navn. Men synes at det er lidt skræmmende at sådan noget foregår, og synes egentlig at de burde få en lærestreg så det ikke sker igen (for de har nok gjort det før, og gør det igen)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har spammet dem! Jeg ville også blive stjerne tosset hvis det var mig du gjorde det mod. Jeg ville ALTID betragte dig som en sælger, også selv om det var din private e-mail. Jeg spurgte om lidt det samme engang tidligere: http://www.amino.dk/forums/t/119339.aspx hvor tråden udviklede sig til netop det med hentydninger. Det er dig der har et problem, da du har spammet dem!

Jeg synes dog de overreagerer voldsomt og jeg ville melde dem til politiet for trusler (de truer med at sende en større regning til dig, eller melde dig for spam, hvis ikke du betaler). Der er to "lovovertrædelser" i denne tråd, den ene har du lavet og den anden har de lavet.

Ærgeligt nok betyder det, hvis du har rent mel i posen, at du sikkert ALDRIG hjælper nogle igen u-opfordret.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ét er hvad du, Thore, er udsat for, men at du er fornuftig nok til bade at ignorere dem.

Den sidste idiot er ikke født endnu, og hvad meget værre er, at der er folk, der falder for sådan noget der. Det er straks en helt anden sag.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:
Du har spammet dem!

Nu tager jeg lige Wiki definitionen:

"Spam er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper"

Thore har ikke forsøgt at sælge dem sit dagbogskoncept (hvilket også ville være yderst mærkværdigt). Han har, som en god potentiel kunde, gjort dem opmærksom på, hvor de kunne forbedre sig. Uden at tilbyde at lave det for dem. Uden at give dem et affiliate link.

Det er altså ikke spam.

http://da.wikipedia.org/wiki/Spam 

I den tråd du lavede står du til at få noget ud af det, hvis folk følger dine mails. Det gør Thore ikke. Deri ligger forskellen.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

der var en i denne tråd som smed et link til en anden tråd om dette, og af hvad jeg kan læse mig til har jeg absolut ikke spammet dem?

Side 4 ud af 18 (177 indlæg)