Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS eller?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge-hoveder.

 

Hurtige information:

Website: http://www.WLG.dk

 

Jeg står her og ejer min egen game/voice hosting virksomhed, hvor hjemmesiden spiller en stor rolle for mit salg - kan sådan set ikke sælge noget uden en hjemmeside. Lige nu benytter jeg mig af et CMS ved navn OpenCart, men er sgu ikke helt tilfreds med de muligheder jeg har. Så jeg ønsker at skrifte hjemmeside system på en eller anden vis.. Nu kommet problemet.. Jeg aner ikke hvad fan' jeg skal skifte til. Har prøvet diverse eCommerce CMS, men ingen af dem har været gode nok til mine krav. Derfor ser jeg helst at jeg kommer udenom eCommerce CMS'er...

Nogen der har en idé til noget jeg kan gøre / benytte mig af. 

Btw, så har jeg INGEN erfaringer med HTML, PHP og alt det der gøgl :)

 

På forhånd tak!

Geeked

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj...

Nu er det lidt svært at bedømme hvilken det er du skal vælge,  da jeg ikke kender til de krav du leder efter..

Men umiddelbart vil jeg foreslå joomla, for det første er det gratis at benytte, det er udbredt så du vil kunne få hjælp i mange forskellige forums, der findes også en utal af forskellige tutorials på nettet.

Men på den anden side bliver det måske et smule svært for hvis du vil lave noget som ikke er i et theme så skal du råde lidt med kode, med mindre du betaler dig fra det... Men i i hvert fald kan du altid prøve at installere joomla på din server og prøve at se om det er noget for dig...

Held og lykke

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

For at du kan få et svar, skal du nok fortælle, hvad du mangler i det system du bruger i dag. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Stender:
Har prøvet diverse eCommerce CMS, men ingen af dem har været gode nok til mine krav.

Vi bruger selv Concrete5 (deres hoved side). Du kan downloade den danske version på www.concrete5.dk

Concrete5 CMS er nok det hurtigst udviklende CMS system i øjeblikket, og det er helt klart grundet den brugervenlighed der ligger i systemet.
Når du skriver "ikke gode nok til dine krav" - så vil jeg klart foreslå Concrete5 - Jeg har ikke fundet en opgave endnu hvor Concrete5 ikke kunne hjælpe mig. Vi bruger endda Concrete5 til Virksomhedsinformationssystem (altså TV placeret stratetiske steder i større virksomheder der viser intern information).

Har du nogen spørgsmål, så skriv og jeg vil forsøge så godt jeg kan!

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

 

Har skam også været igennem Joomla og det er heller intet for mig :s

 

 

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale TYPO3, som er et open source CMS. Det er ganske vist lidt langhåret at sætte op, men efter min mening meget mere intuitivt at bruge en f.eks. Joomla. Derudover er det optimalt designet mht. SEO.

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Du får ingen kvalificerede svar medmindre du løfter sløret for hvad dine krav er. Så prøv at beskrive i punktform hvad der er du gerne vil og hvor du ser begrænsningerne i de systemer du allerede har kigget på.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige kig på Joomla! - der er sq nogle  muligheder i det skidtWink

Men ja, så skal du selvfølgelig ind og kunne lidt kode. Jeg har selv startet et site hvor vi laver gratis undervisnings videoer inden for de mest almindelige programmerings sprog, så her kan du hurtigt og nemt lære HTML og det mest basale PHP. Video vejledningerne er på dansk, så det skulle være til at gå til...

Siden hedder www.Nemprogrammering.dk

Ellers kan jeg anbefale W3schools...Her finder du alt for en begynder som dig, som skal hen og sætte sig ind i koderne...det er dog på engelsk...

Håber det ku hjælpe

 

 

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)