Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan noget svi......

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg vågnede til morgen og skulle have morgenmad går jeg fredfyldt ud i køkkenet og stikker lige hurtigt hovedet ud af døren for at se vejret. Jeg bliver overrasket da der ligger skrald overalt på vejen og parkeringspladsen! Jeg blev tosset og tænkte, hvad fan.... sker der lige her!

Senere tjekker jeg min twitter og ser en jeg følger poste det link her. Så tænker jeg? HVAD går der lige galt oven i hovedet på de mennesker? først blev jeg forskrækket over min egen gade og parkeringsplads! Jeg er overrasket over andre menneskers indstilling til områderne.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke være mere enig med dig Andreas. Det er simpelthen for ulækkert og svinsk. Hvad er det for en måde at behandle miljøet på. Gad vide, hvordan det ser ud hjemme i disse folks huse/lejeligheder? Føj det må være ulækkert at komme på besøg hjemme hos dem... ADHHRR

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser desværre en udbredt "What's in it for me" holdning i alt, hvad mange mennesker gør.

Hvis det er min egen have, kunne jeg ikke drømme om at smide skrald, men er det i det offentlige rum, så er jeg ligeglad (der må jo være nogle, der er ansat til at holde orden, så det er ikke mit ansvar).

Hvis jeg har mulighed for at snyde i skat, så gør jeg det (der er jo også andre, der snyder i skat, hvilket klart berettiger mig til også at gøre det).

Hvis jeg får tilbudt en sort designerstol, så køber jeg den selvfølgelig.

Hvis jeg har indbrud, så skriver jeg lige lidt ekstra på opgørelsen (de giver mig sikkert ikke, det jeg har krav på og på den måde, så får jeg alligevel, hvad jeg selv synes, jeg har krav på). 

Hvis kassedamen ser sur ud, så ser jeg dobbelt så sur ud (det kan ikke passe at jeg skal starte med et smil, vel!).

Hvis en billist sent opdager, at han/hun skal skiftevognbane, så bliver jeg sur og letter i hvert fald ikke foden fra speederen for at hjælpe (det var jo ikke mig, der skulle skifte vognbane og idioten kunne jo bare lade være med at køre i en fremmed by).

Det eneste vi kan gøre er nok at gribe i egen barm; huske at smile og have en lille smule overskud. Og hvis man har børn, så selvfølgelig give det gode værdier vidre.

Smile

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen respekt for så nogle folk, der bare er ude på at gøre livet surt for andre mennesker.

De skulle have et spark lige i... Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var selv inde i Kongens Have i fredags, og efter mit indtryg så har langt de fleste viljen til at rydde op efter sig selv, men der mangler skraldespande ad H til, som der også står i artiklen.

Og, så skal man heller ikke undervurdere fulglene i parken, specielt ravnene og mgerne - de er ret gode til at fiske pizzaæsker, og alt mulig andet op af skraldespandende, og så en lille rask vind - så er affalde hurtigt spredt til alle sider.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var forbi der i går og der var helt sort af mennesker. Dog skal "vi unge" ikke have hele skylden, da dyrene og moder jord også gør sin indsats! men den helt store byrde kommer 100% fra os selv! Synes det er klamt og forkasteligt at man ikke kan gå igennem uden at blive påvirket af det!

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Og, så skal man heller ikke undervurdere fulglene i parken, specielt ravnene og mgerne - de er ret gode til at fiske pizzaæsker, og alt mulig andet op af skraldespandende, og så en lille rask vind - så er affalde hurtigt spredt til alle sider.  

Jeg boede engang i et stort boligområde og var ret træt af, at folk smed så meget affald. En morgen, hvor jeg stod og kikkede ud at køkkenvinduen, så jeg en flok sort fulgle komme flyvende målrettet. De tog skraldespandene en for en og op hed de pizzaæsker og andet for at finde evt. madrester. Da de fløj videre, la der en masse skrald spredt ud i området. De virkede ret målrettede, så jeg tror, det havde en daglig rund til alle skraldespandene i omårdet.

Så blev jeg så meget klogere.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Madame Morell:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Og, så skal man heller ikke undervurdere fulglene i parken, specielt ravnene og mgerne - de er ret gode til at fiske pizzaæsker, og alt mulig andet op af skraldespandende, og så en lille rask vind - så er affalde hurtigt spredt til alle sider.  

 

Jeg boede engang i et stort boligområde og var ret træt af, at folk smed så meget affald. En morgen, hvor jeg stod og kikkede ud at køkkenvinduen, så jeg en flok sort fulgle komme flyvende målrettet. De tog skraldespandene en for en og op hed de pizzaæsker og andet for at finde evt. madrester. Da de fløj videre, la der en masse skrald spredt ud i området. De virkede ret målrettede, så jeg tror, det havde en daglig rund til alle skraldespandene i omårdet.

Så blev jeg så meget klogere.

Ja, de satans fulde er nogle skadedyr - det lavde Alfred Hitchcock også en film om på et tidspunkt. Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)