Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering; Workout.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

misel:

Er det korrekt forstået, at det "eneste" man kan, er at skrive blog indlæg på sitet?

Eller er det meningen der skal mere på?

Ja, pt er det primært indtastningsdelen der er på plads. Man kan også kommenterer indlæg, og der er også lavet noget facebook-integration (er slået fra, da det behøver mere arbejde).

En af de ting jeg gerne vil have på, er at man kan udveksle erfaringer (fx er een der træner meget kettlebells, mere interessant at lytte til end andre), så jeg har en idé om at fx siden;  http://workout.dk/activities/kettlebells ville have en top-10 aktive brugere samt et forum til snak om kettlebells. Men det giver ikke meget mening, når det (næsten) kun er mig der har indtastet data at lave disse ting.

Jeg ville også gerne have tilføjet træningssted/klub, så man kan registerer at man har trænet sammen med X,Y,Z til f.x fodboldt.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Ideen er fin - og dit udgangspunkt er godt.

Jeg har dog følgende input:

- Fjern de store muskler (eller gør dem lidt mindre) - En del af dine kommende brugere har ikke nødvendigvis ambitioner om at blive kæmpestore, men måske blot om at holde lidt mere styr på deres egen træning

- Placer din tilmeldingsknap nede til højre og gør den grøn i stedet. Det vil alt andet lige få flere mennesker til at tilmelde sig.

- Lav en App - eller endnu bedre en generisk mobilvenlig version. Dette er oplagt et website, som folk skal have i hånden, mens de trisser rundt i motionscentret.

- Integrerer det sociale aspekt i din løsning. Her ligger nøglen til aktive langtidsholdbare brugere.

* Giv brugeren mulighed for at connecte med venner og se venners træningsprogrammer og fremgang.

* Giv brugeren mulighed for at klikke "Jeg tager i motionscentret i aften kl.19.00 - 20.30. Ses vi dernede?".

* Giv brugeren mulighed for at flashe "Jeg klarerede 680 kilo i bænkpres. Kan du slå den?" på deres Facebook væg. (Jeg er personligt ved at blive nuts over alle mine Facebook venner, som via Endomondo flasher, at "nu har de løbet 3,47 km på 2 timer og 38 minutter med en gennemsnitsfart svarende til en yngre skovsnegl". Men den virale effekt kan ikke fornægtes :o))

Mvh Troels.   

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Ja, det er begge de billeder der er på forsiden. Min tanke er at billederne op forsiden, kunne vise bredden af forskellige træningstyper, der kunne drage nytte af siden.

Vil dog også lige sige, jeg er vild med hvor enkel og overskuelig forsiden er. En side som den du gerne vil lave, skal være simpel og nem og bruge. Så set fra mit synspunkt, så er den lige i vinkel.

Dbh Kristoffer

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Tak for de konkrete forslag. I den næste stykke tid, vil jeg gerne fokuserer på ting der kan få folk ind på siden - og der passer dine forslag rigtigt fint.

Jeg tror jeg venter lidt med mobilappen (selvom jeg ser frem til at skulle lave den) - jeg er lidt bange for at kaste mig over for mange aspekter på een gang. Men det er noget der helt klart skal laves.

Hej Kristoffer,

Nu hvor I begge to nævner de store muskler, kan jeg egentlig godt se at det måske fremstår lidt for "hardcore". Det er noget jeg helt klart skal have gjort noget ved.

(Hvis I så den mest aktive bruger på workout, ville i nemt kunne se, at der intet hardcore er over den blege nørd :))

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så det er meningen du gerne vil have et slags community med en masse aktivitet på, går jeg ud fra. :-)

Tror det må være lidt som at starte et nyt forum op. Desværre kommer trafikken og aktiviteten på bloggene ikke af sig selv. Man bliver nød til at gøre noget aktivt for det.

Måske ved at få venner og bekendte til at være aktiv på sitet, så det ser levende ud tila t starte med?!

En anden ting er at jeg selv var i tvivl om hvad sitet tilbød, ud fra den beskrivelse man finder på forsiden og de enkelte under-punkter. Det synes jeg gerne må være tydeligere på forsiden inden man melder sig ind.

Samtidig vil en lille instruktions vide, til hvordan det fungerer, og hvad man få ud af sitet, være en super introduktion til nye kommende medlemmer. Den kunne også sagtens ligge på forsiden som en velkomst.

En anden ting jeg bemærkede. Sitet er meget fokuseret på bodybuilding, som en anden vist også nævnte. Tror du enten skal vælge at fokusere rent på bodybuilding, eller redigere lidt på sitet i forhold til forsidebilledet og de mange muskeltræning træningspas man kan vælge imellem.

F.eks kan jeg vælge mellem "Bicep Curl" eller løb, hvor "Bicep Curl" må siges at være en detalje grad inden for muskeltræning, mens løb overhovedet ikke er specificeret ud. Håber du kan se hvad jeg mener.

Omkring design, synes jeg det er flot, men noget mørk i det. Kunne personligt godt tænke mig det var lysere. Sort tekst på mørkegrå baggrund ser smart ud, men er ikke så læsevenligt.

Håber du kan bruge det til lidt.

 

 

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Jeg tror, du er nødt til at vende det lidt om.

Hvis du fokuserer på at få brugerne tilmeldt før du har dine "derfor bliver brugerne hængende" features klar, så får du måske nok brugere ind, men de har minimal værdi. Du har måske snarere ødelagt dit "rygte" overfor potentielle brugere.

Hvis du i stedet fokuserer på et godt kerneprodukt (fx. i tråd med nogle af de sociale elementer, som jeg nævnte i mit forrige indlæg), så behøver du ikke være helt så bekymret over størrelsen af musklerne eller farven på Tilmeld-knappen.

Jeg er tidligere selv faldet i fælden "mange brugere er godt" - men tror mere på, at "enkelte glade og aktive brugere er et godt udgangspunkt for senere at mange glade og aktive brugere".

Mvh Troels.

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej misel og Troels,

Det jeg syntes I begge siger, at jeg skal overveje mere hvilke træningsøvelser man kan vælge. Grunden til at udvalget er, som man ser det på workout.dk, er at jeg selv har trænet dem og har haft brug for dem. Det er selvfølgelig ikke godt nok til alle andre.

En måde jeg måske kunne kom om det, var evt at kategoriserer øvelserne, således at de blev samlet under; styrketræning, konditræning, holdsport, kampsport o lign. Og så dermed få muligheden at skjule styrketræning pr default for medlemmer der ikke træner den slags.

Om ikke andet, så er det super at få lidt input udfra. 

Så mange tak, til jer alle :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Moellegaard Pedersen:
En måde jeg måske kunne kom om det, var evt at kategoriserer øvelserne, således at de blev samlet under; styrketræning, konditræning, holdsport, kampsport o lign. Og så dermed få muligheden at skjule styrketræning pr default for medlemmer der ikke træner den slags.

Lyder som en rigtig god ide, og vil give en god effekt... :D

Dbh Kristoffer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

at siden kan ses nemmer i søgemaskinerne kan gøres med meget enkle ændringer på siden.

Alt der skrives med billeder som tekst, laves om til alm. tekst , da søgemaskinerne ikke kan læse billeder ret godt, stor fordel at have masser af tekst til google .

Lav titlen på siden meget længere gerne alle 67 tegn google viser og mere sigende for der er ikke mange der ved hvad en siden omhandler vis der står velkomme, jeg mener denne her titlen <title>Velkommen – workout.dk</title>

mørk tekstfarve er svær at læse på mørk baggrund lav en lys tekstfarve der gør siden lettere kan læses også når man sider udenfor i sollys, for det er dejligt vejr i dag , men kan ikke læse teksten.

Betingelse siden kan jeg ikke finde lav den så man kender dine betingelser for man må vel ikke alt i dit forum.

Der Ligger en lang linje øverste på med skjulte koder jeg tror det er en fejl på siden.

Skriv en masse kvalitet indhold på siden , der skal nok komme gang i siden .

Du evt. være aktiv overalt i diverse forummer og videre formidle siden ved alle mulig steder her et par tips når der kommet indhold på siden er næst proces at skabe trafik til siden , giv den gas giv aldrig op http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)