Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsløshed blandt tømrer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Min mand vil gerne starte på en frisk. 
Han har altid været i IT branchen men på grund af den store arbejdsløshed og falden interesse ønsker han nu at skifte branche. Vi har haft en del karriere fremme og han har mere eller mindre låst sig fast på bygge branchen.

Men da vi både har hus, bil og barn så er vi meget interesseret i at finde ud af hvordan det ligger i byggebranchen specielt indenfor tømrer.

Hvor stor eller lille er arbejdsløsheden blandt tømrer i nordjylland?

Er det svært at finde en praktikplads?

Nogle der har svaret på et af følgende?

Jeg har netop set et klip fra 2011 fra fyn hvor arbejdsløsheden blandt tømrer er enorm

http://www.tv2fyn.dk/arkiv/2011/4/1?video_id=39970&autoplay=1

Men der er kun nævnt fyn ligemeget hvor grundigt vi søger så kast gerne jeres viden hvis i har hørt eller set noget, for vi orker ikke mere uddannelse som ender op i arbejdsløshed 

Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

UPDATE

Hmm nyheden er sendt ud 1. april hvilket MÅSKE kan være en aprilsnar så nu er vi bare mere forvirret

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige finde "følg med i denne tråd" knappen så skriver lige et indlæg :P 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge rundt på diverse job databaser på nettet (afgræns geografien til dit område), for at se hvor mange ledige aktuelle stillinger der er. Det kan måske hjælpe jer lidt videre med at få dannet et indtryk af, hvordan jobsituationen ser ud nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)