Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra lønmodtager til fuldtids iværksætter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop fratrådt min stilling for at hellige mig arbejdet i min egen virksomhed, hvilket blandt andet vil sige at øge kendskabet til samme, så her er en henvisning:

 
Jeg modtager meget gerne kommentarer til forbedringer af hjemmesidens udformning.
(der er stadig nogle enkelte fejl på siden, som gerne skulle blive rettet i løbet af i dag)
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth Stenkjær

 
Glem at om at din hjemmeside kan skaffe dig kunder i bygge branche.  Gå i stedet helle til en af dem der gør sig i det med at skaffe kunder, f. eks. www.byggetilbud.dk
Hvis du får fat i Troels så prøv at hils fra Christian så kan det være at du får lidt rabat.
 
Det er billigt enkelt og kunder bruger det i stor stil.
 
Held og lykke med forretningen.
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du helt ret i. En hjemmeside er ikke det rette sted at skaffe privatkunder og ordrebogen er da også fyldt ud med disse indtil primo januar 2006. Jeg har også undersøgt markedet for formidlingstjenester til privatkunder og det er ganske sikkert nogen jeg vil indgå i et samarbejde med, hvis det lykkes mig at indgå nogle tilfredsstillende samarbejdsaftaler med udenlandske underentreprenører, som jeg skal forhandle i december måned, for så skal virksomheden hurtigt skaleres op.

En anden udfordring som virksomheden står overfor, er at afsætte hele projekter hhv. helårsbolig og fritidshus. Udfordringen er her at sikre en tilstrækkelig portefølje af referenceprojekter i 2006, så det er muligt at profilere sig som en seriøs spiller i et marked der i øjeblikket er ved at blive tæt befolket af nye husproducenter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se bunden af din side uden at vælge fuld skærm.

Velkommen til i øvrigt.
 
mvh Hans
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 
Sikke nogle spændende huse. Håber vi på et tidspunkt får tjent så mange penge at man kunne overveje at bygge selv. Har I bygget husene omkring Århus, synes jeg har set dem?
 
Måske er jeg bare lidt langsom, men det var ikke lige med det samme at jeg opdagede, at der var flere billeder, og at det var det de gule pile betød.
 
Hilsen
 
 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg kan ikke se bunden af din side uden at vælge fuld skærm.

Samme her (selv med maksimeret vindue). Og jeg bruger endda den mest almindelige skærmopløsning, nemlig 1024x768.

Så det vil være en god idé at gøre siden lidt mindre - eller endnu bedre; at sørge for at man kan scrolle.

Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons

Billedmaterialet er gjort en smule mere overskueligt (se eksempel under Stenkjær Huse).
Sidens format er endnu ikke blevet ændret, så også bunden kan ses, men det skulle gerne ske snart.
Der er også lagt nogle vejledende priser ud og vi kan desværre ikke tilbyde den sædvanlige 20% amino rabat :-), men i stedet er aminoprisen inklusive anlæg af terrasse og indkørsel.
Materialebeskrivelse og øvrige specifikationer uploades om kort tid. 
 
Med venlig hilsen
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/22/2005 3:57:42 PM Forfatter: Kenneth Stenkjær Pedersen

men i stedet er aminoprisen inklusive anlæg af terrasse og indkørsel.

 
Hej Kenneth
Nu er jeg tidligere blevet belært om, at det ikke er tilladt at give købsbetingede gaver.
Du er derfor meget velkommen til at komme og anlægge en gratis terrasse og indkørsel hos mig.
...... nej, selvfølgelig gør du ikke det, men jeg tror faktisk at dit glimrende tilbud er ulovligt - hvis jeg har forstået det rigtigt.
 
mvh Hans
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et fedt køkken, hvis man ser bort fra Senseo-kaffemaskinen, som jo bare kan puttes i en container.

Jeg kan stadig ikke se bunden af siden uden at bruge fuld skærm - og min skærm har ellers en anstændig opløsning.
 
mvh Hans
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/22/2005 4:03:42 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 11/22/2005 3:57:42 PM Forfatter: Kenneth Stenkjær Pedersen

men i stedet er aminoprisen inklusive anlæg af terrasse og indkørsel.

 
...... nej, selvfølgelig gør du ikke det, men jeg tror faktisk at dit glimrende tilbud er ulovligt - hvis jeg har forstået det rigtigt.
 

 
Det har du ikke. Hvis ordet "gratis" figurede i sætningen var sagen en anden, men med den formulering er den helt efter bogen.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)