Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af klargøringsfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle iværksættere :)

 

Forleden dag skrev jeg dette indlæg.

 

http://www.amino.dk/forums/t/123253.aspx

 

Jeg har så fået tilmeldt mig et iværksætter kursus i Århus her til maj.

 

Men mit spørgsmål er omkring økonomien.

 

For jeg har lejlighed, bil og ja alle de normale udgifter som vi alle jo har.

 

Så hvad er jeres erfaringer herinde, droppede i bare jeres fuldtidsjob, og så gik i gang.

 

Eller vil i anbefale at man starter op stille og roligt og har det som deltid ? 

 

god dag til jer alle.

 

 

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

I danmark starter der virksomheder op hver eneste dag med håbefulde iværksættere i alle aldre. Alle mener der er behov for netop deres forretning eller service og har udarbejdet en form for virksomheds plan. 

Ligeså mange virksomheder lukker fordi der alligevel ikke var det behov, økonomien knækkede eller fordi konkurrencen var for stor. 

Det er ikke bare en let leg at blive iværksætter og i sidste ende er det dine kunder der bestemmer om det netop er dig der overlever.

Har du mulighed for at beholde et job fuldtid eller deltid så vil jeg klart anbefale dig det da det er en stor risiko og fordi at hvis du er en af de mange der må dreje nøglen så får du 3 måneders karantæne af din a kasse og det kan godt gå hen og blive hårdt.

Du kan også opbygge dig en god økonomi så du har nogle penge at leve for

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det kommer meget an på, hvad det er du vil starte op med.
For nogle opstarts-virksomheder bliver man måske nød til at kalkulere med en lang periode, hvor man skal bruge al sin tid og alle sine penge på at komme i gang, mens man i andre situationer sagtens kan have et almindeligt job ved siden af.

Hvis man eksempelvis laver webdesign vil det være fint for mange at beholde sit almindelig job, og i takt med at man får flere og flere kunder, kan man så gå ned i tid eller helt stoppe.
Og så er det vel også et spørgsmål om temperament. Nogle har brug for at blive presset for rigtigt at kunne præstere, mens andre fungerer bedre i mere trygge rammer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg også skrev til dig i den anden tråd, vil jeg opfordre dig til at starte op ved siden af dit nuværende arbejde. Så kan du evt. med tiden gå på deltid og til sidst slippe det helt. Men du skal være sikker.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Igen Kim 

Start på del tid , og jeg ville anbefale et aps hvis det kan lad sige gøre , lad være med og hustle folk og lad ikke dem gøre det til dig.

mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)