Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem i Danmark kan lave mit produkt i genbrugsplast?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har et produkt som skal produceres af en dansk virksomhed som udelukkende beskæftiger sig med genbrugsplast. Har prøvet at Google på danske virksomheder med genbrugsplast men synes ikke rigtigt at jeg finder nogle svar. 

Nogle Aminoer der ved hvor jeg kan få lavet mit produkt af genbrugsplast / miljøvenligt?

Hilsen Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg får selv lavet komponenter i plast her i DK. Jeg ved ikke hvorvidt det er genbrugsplast det hele men en stor del er i hvert fald. Jeg mener at de fleste plastproducenter genanvender plastgranulat i deres produktion. I stedet for at google kan du jo evt. gribe knoglen og ringe til enkelte af dem. Jeg benytter selv C.K. Produktion i Billund.

De kan også hjælpe dig med forme til selve plaststøbningen, men tag først et møde med udvalgte leverandører. De kan også rådgive dig omkring støbeteknik; sprøjtestøbning, rotationsstøbning eller vacuumstøbning. Ved ikke om der er så mange flere måder at gøre det på.

Den billigste støbeform vil oftest være en rotationsstøbeform. Det er sikkert ikke alle former for komponenter du kan få lavet vha. denne teknik men formene koster ikke så meget. Problemet er selve processen der tager lang tid og kræver en del lønarbejde. Det gør sprøjtestøbning ikke men der er formene til gengæld noget dyrere.

Mvh Peter

Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Du er velkommen til at kontakte mig. Vi producerer idag en stor mængde af forskellige produkter i genbrugsplast. Men jeg har spørgsmål og det har du sikkert også. Kontakt mig på jbp@schoeller-plast.dk. Hilsen Jan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)