Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser min hjemmeside ud?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle med-Amino'er :o)

Jeg vil blive rigtig glad, hvis nogle af jer lige ville tage et kig på min hjemmeside www.1264.dk.

Står der for meget? Står der for lidt? Er der for mange faneblade? Skal jeg bruge en anden font? Er det til at forstå, det som jeg har skrevet? osv.

På forhånd tusind tak for hjælpen,

God weekend,

Susan :o)

 

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Hermed et par morgenkommentarer, mens jeg nyder kaffen :)

Flere billeder:

  • Du har kun ét billede. Du kan lege med tanken om, at banneret skifter billeder eller om der skal være et billede på hver side. Derudover er der bare tomt i højre kolonne under dit logo - måske et billede der?

Priser/tilbud:

  • Du bør overveje om du ønsker et tilbud til dine kategorier stat, private virksomheder og iværksætteri. F.eks. ville jeg som nystartet iværksætter gerne have en fuld pakke, så jeg kender mine opkostninger per måned til regnskab.

Under kontakt er dit .dk blevet skubbet en linje for langt ned.

Din guide til opstart synes jeg fortjener mere opmærksomhed end et link midt i en tekst.

Det var mine kommentarer. Generelt en flot side - så tillykke :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan,

Generelt er den okay - men dit blyants billede er virkeligt stort. Jeg skal scrolle, for at læse teksten på min 1200x800 px opløsning, som er en af de mest anvendte med bærbare computere.

Se her:

Der er ikke meget der frister mig... Tilgængel havde du haft noget mere konkret, om bogføring, revisor rådgivning osv - så havde du faktisk fået en mail med en forespørgsel - men istedet bliver jeg lidt skræmt når jeg bare ser at prisen er 650 kr i timen - men for hvad? Du skal hellere bruge krudt på at fortælle hvad du reelt set tilbyder.

:-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Generelt er den okay - men dit blyants billede er virkeligt stort. Jeg skal scrolle, for at læse teksten på min 1200x800 px opløsning, som er en af de mest anvendte med bærbare computere.

Helt enig, jeg mener også billedet tager unødigt meget plads, særligt da det ikke bringer noget budskab og går igen på alle sider. Det kunne nemt halveres i højden og stadig være visuelt tydeligt hvis det er det du ønsker.

Herudover mener jeg umiddelbart der er for mange spørgsmål på forsiden i hvert rubrik, det ville være bedre med nogen få markeret tydeligt, og evt. underspørgsmål/ekstra spørgsmål skrevet lidt mindre længere nede fx.
De færreste kan/vil fokusere på så mange ting på én gang (eller i det hele taget læse det hele), så forsøg  at tage et par af de vigtigste punkter ud og fremhæv dem.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan

Jeg kan se du har lavet din hjemmeside hos one - først og fremmest vil jeg anbefale dig at få lavet et ordentligt og mere passende design, der får din hjemmeside til at fremstå mere professionel og troværdig. Teksten er langt hen ad vejen fin, men designet halter.

Et bedre design, er jeg sikker på i sidste ende vil give dig flere kunder. Siden mangler i mine øjne en "identitet" med design, logo mm. Som minimum ville jeg finde nogle passende billeder at indsætte i stedet for blyanten - se evt. istockphoto.com

På forsiden, synes jeg måske der skal være linjeafstand mellem de forskellige spørgsmål og udvælge de mest relevante. Det er for "tungt" for mange at komme til en forsiden med så meget tekst og spørgsmål.

Samtidig ville et par linjer om hvad du konkret kan tilbyde, være godt at få på forsiden.

Lidt småting:

Beklager men en smiley ":o)" passer altså ikke på en hjemmeside der tilbyder hjælp inden for regnskab og økonomi, så den ville jeg absolut fjerne. Det er godt med en positiv fremtoning, men hjemmesiden er ikke lige det rette sted for en smiley ;)

Nederst på siden står din mail adresse på to linjer, med .dk nede.

Held og lykke med hjemmesiden

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en god skabelon/template/theme - men du skal bare være opmærksom på hvordan det blev fremvist originalt, fordi balancen mellem hvad der skal være i hø. side og selve tekstfeltet er meget vigtig.

Det får du ikke rigtigt styr på, og derfor bliver der en ubalance.

Som nævnt er der er alt for megen information på forsiden. Når man kommer ind på forsiden skal man som læser kunne afkode dit budskab på 3 sekunder. Hvad kan du gøre for mig? Hvad skal jeg  som læser/intereseret gøre nu? er hovedpointen i det budskab der skal formidles på forsiden.

Dernæst, så sælger du jo ikke en fysisk vare,- men dine kompetancer. Derfor skal der selvfølgelig være et billede af dig (gerne på forsiden) - og præsenteret på en måde som med det samme indgyder tillid.

Sidst, men bestemt ikke mindst. Hvem henvender du dig til? Taler/skriver de også på den måde?

Jeg fornemmer lidt at der er lidt jargon over dine tekster, - og det skal væk hvis du skal ramme bredere.

Lige nu,- så er du din egen værste fjende. Du sparer ingenting ved at gøre alting selv. Med 650 kr. i timen kunne du få proff. tekster og et godt design der kunne holde i årevis for en dagsløn.

Ikke hos mig - det er ikke derfor jeg skriver det - men din hjemmeside er et skoleeksempel på hvorfor det er godt at få andres øjne ind over. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay siden

på kontakt siden ville det være en god ide med en kontaktformular derved lettere at kontakt jer.

titlen vil jeg vil forbedre lave den længere og udnyt mere der kan vises på google op til 67 tegn , jeg mener denne titlen TITLE>Økonomistyring - helt enkelt!</TITLE>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Susan Vestergaard:

Kære alle med-Amino'er :o)

Jeg vil blive rigtig glad, hvis nogle af jer lige ville tage et kig på min hjemmeside www.1264.dk.

Står der for meget? Står der for lidt? Er der for mange faneblade? Skal jeg bruge en anden font? Er det til at forstå, det som jeg har skrevet? osv.

På forhånd tusind tak for hjælpen,

God weekend,

Susan :o)

 

 

Ændrer dine side titler så de ikke hedder side 5 og side 6 osv, og brug ikke samme tekst flere steder, du har på forsiden om at du deltager gerne gratis og uforpligt som du også bruger under din profil, jeg har ikke gennemgået siden nøje, men sæt dit billede på forsiden, for du ser meget tillidsfuld, og kompetent ud, det skal du udnytte til maks.

Ellers er siden flot flot

pøj pøj herfra

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et tillæg

Få det om Økonomistyring op i billede med blyanten, så det er det første vi ser også selv om vi skal scrolle ned for at læse hele siden

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan

Det er en flot og enkel hjemmeside, når jeg kigger på farver og knapper. Men den er dælen dylleme teksttung, så det batter.

Måske kunne det være en ide at servere essensen sammen med et billede og så et link til "vil du videre mere"?

Fanebladene skal der ikke være flere af, selve opbygningen ser god ud. men klart flere billeder og måske referencer.

I bundrammen smutter 1264 op, som om der ikke er plads til det.

Mange hilsner

Laila

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)