Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Kick Ass typer til gezto.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kun seriøse henvendelser!

Er du super skarp til salg, online markedsføring, .net programmering eller PR og virkelig vil og kan give den gas, så se her:

Virksomhed med AtilB business koncept, søger personer med ovennævnte evner og kvalifikationer til både deltid og fuldtidsstillinger.

Kan og vil du være med til at vækste en eksisterende virksomhed, og som en af Danmarks store iværksættere har interesse i, så giv mig et skriv.

Evt. vil du også få mulighed for at købe en ejerandel.

Gode hilsner -

Morten Malkanthi
gezto.dk
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Dejligt at se dig herinde:)

Så vidt jeg kan hjælpe i den parametre der hedder begrænset deltidsarbejde, så gør jeg gerne det. Og det skal intet koste - man skal bruge sit netværk. :)

Er blandt andet skabt på det markedsføringsmæssige, og så har jeg netop fået kendskab til nogle gutter, der bare ved ALT om googleoptimering.

Men gi mig gerne et ring, hvis du mener, der er noget jeg kan hjælpe til med.

Vi snakkes:)

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg er uden tvivl kick ass typen - ung, frisk, med solide kompetencer og høje ambitioner. Jeg kan lidt af hvert indenfor PR/kommunikation, markedsføring og salg (jeg foretager dog ikke længere opsøgende salg). Jeg kan bidrage på mange fronter eks.:

  • Webkommunikation og informationsarkitektur på hjemmesider (inkl. søgeoptimering, CMS-systemer mm.)
  • Markedsføring af produkter, sites og initiativer
  • Intern kommunikation (nyhedsbreve, videndeling, intranet mm.)
  • Ekstern kommunikation (pressearbejde, artikler, flyers, foldere, magasiner, events mm.)
  • Sociale medier (især Facebook og Twitter)
  • Strategiarbejde (kommunikationsstrategier og planer)
  • Kampagnearbejde
  • Målgruppeanalyser

Jeg synes det kunne være enormt spændende at være med til øge væksten i gezeto.dk og udnytte  og øge interessen for virksomheden mes og bedst muligt!

Du kan se mit CV her: http://dk.linkedin.com/in/annaaustring

Hvis du har interesse i mig og min profil så foreslår jeg et uforpligtende telefonmøde.

De bedste hilsner Anna Austring

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tusind tak for dit skriv her på indlægget og tak for din deltidsindsats, alt kan bruges Yes

Jeg har netop fået "fingrene" i en gut, som kan hjælpe mig ang. SEO. Det har jeg ikke brugt for meget tid på, så nu skal den lige have et ordentlig skub...

Hyg dig - og vi snakkes ved.

Vh.

Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna.

Tak for din respons.

Jeg synes det lyder spændende, hvad du kan og kunne godt tænke mig, at spørge lidt mere ind til det/dig.

Hvornår på dagen passer det dig bedst, at jeg slår på tråden.

Vh.

Morten

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Onsdag eller torsdag d. 25-26 på et tidspunkt melle kl. 13.00 og 15.00 ville passe mig super godt. Jeg har dog lige set, at du geografisk er placeret i Kolding som jo er ret langt fra mig, men det kan vi måske arbejde omkring ;) Jeg har sendt dig en besked med mit nummer.

Vi tales ved

De bedste hilsner Anna

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Lyder fantastisk. Jeg er meget interesseret. Giv mig et ring på 29386484. Jeg kan bringe salget op.

Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)