Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have andre firmaers reklame på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er snart klar til at lægge min nye hjemmeside online, takket være en masse Aminoer der har hjulpet mig igennem en masse spørgsmål mm. Så tak for det!

Men nu vil jeg høre hvordan man får andre firmaers reklamer på hjemmesiden. Altså f.eks. Facebook, Amino, Euroinvestor m.fl.

Og hvor meget koster det mig/dem sådan i gennemsnit? Er ikke helt sikker på jeg forstår hvordan det fungerer.... :)

 

/Simon

Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som regel er det dem der reklamerer der betaler pr. klik.

 

Google adsense kunne være en mulighed, hvis du sender dem en ansøgning så tjekker de din hjemmeside også får du at vide om du kan godkendes eller ej. Derefter er der betaling pr. klik, præcist hvor meget kan jeg ikke huske men det hele står på deres side så det kan du snildt finde.

 

Derudover er der diverse marketing firmaer der også har lavet portaler man kan tilmelde sig hvor de så korrigerer annoncører der relaterer til din side. Dog er jeg ikke her så meget inde i det, så der må jeg nok hellere lade nogle andre aminoer træde til.

 

Jeg kan ikke garantere du tjener en månedsløn alene på adsense men dem jeg kender har dog fået et reelt boost af deres hjemmeside indkomst

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Lucca:

Jeg kan ikke garantere du tjener en månedsløn alene på adsense men dem jeg kender har dog fået et reelt boost af deres hjemmeside indkomst

Det havde jeg skam heller ikke regnet med, men hvis det er tilfældet med nogle du kender, så er det jo fedt, at det kan lade sig gøre..
Er det ikke sådan noget ét klik = 50 ører eller der omkring? :)
Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kan godt være sådan noget i den stil, det er dog en god ide at tjekke efter for nogen steder er det også noget med hvor længe brugerne er inde på sitet ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

AdSense kan give fra nogle ører per klik til >50 kroner per klik. Det handler om konkurrencen på lige netop det ord som har udløst den enkelte annonce.

 

En side med 100 besøgende om dagen kan sagtens tjene meget mere på adsense end en med 1000 om dagen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I selv gode erfaringer med det?

Det er vel noget alle gør kan jeg fornemme.. Så er vel ikke så kompliceret som jeg sikkert gør det til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad nu hvis jeg vil have det lokale pizzaria med på den, hvor de betaler mig 50 ører pr. klik? De aner sikkert ikke hvordan det ville fungere, altså hvilken html-kode jeg skulle bruge osv. Er der nogle af jer der ved det?

For nu har jeg prøvet at få adsense til min hjemmeside, og forstår det sådan, at man ikke selv kan vælge hvilke firmaer man reklamerer for. Og det er da lidt ærgerligt synes jeg. Eller har jeg misforstået?

 

/Simon

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon!

Nej, du kan ikke direkte vælge hvem du vil reklamere for men.. du kan vælge hvem duikke vil reklamere for og blokkere dem. Derudover kan du også blokkere for hele kategorier (se eventuelt her)

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Nu har de andre skrevet om adsense, men jeg mener affiliate marketing er en bedre løsning.

Du tilmelder dig nogle affiliate netværker (Gratis)

Vælger selv hvilke kampanger du vil bruge (Det er jo bedst hvis reklamerne passer til di website)

Sætter dem om og så bliver det interessant at se hvor meget du tjener :-)

Hvis jeg var dig ville jeg starte med affiliate netværket partner-ads...

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)