Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For simpelt design

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig fedt.. Det virker nyt og ikke som noget man har set mange af :)

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkelt og overskueligt Big Smile Hmmm, savner lige et par ord/billede som velkomst. Men godt tænkt

 

Laila

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige, go for it! 

Jeg synes det er fedt, at når du sælger et så simpelt produkt som sokker jo er, at hjemmesiden klart afspejler dette, og gør valget hurtigt og overskueligt.

Det eneste jeg nok ville ændre var, at lave et logo af en art i toppen af siden. Men ellers synes jeg den er perfekt :-)

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker fint og simpelt.

Jeg kan dog ikke lige greje hvordan man er sikker på at få bestilt det rigtige, hvis man skal bruge 25 par af den samme farve sok, men i to forskellige størrelser?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 på cool design!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes sq også det ganske cool. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole:

Ja, det er også noget jeg selv har tænkt lidt over. Humlen er at du vælge den for størrelse du vil købe til, og så kommer de sokker frem der passer til. Så skal du have den samme sok i to forskellige størrelser, så skal du vælge ny størrelse til højre. Jeg går lige i tænkeboks, om det kan gøres mere hensigtmæssigt.

Andre: 

Tak, ideen var at lave et system hvor du med ganske få klik kan danne dig et komplet overblik over de vare der passer til dig. Alt ikke væsentligt er skåret fra. Hele handels processen skal gøres så enkel og simpel som muligt, og når man nu kune sælger en slags vare, så er der en masse ting der kan simplificeres. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Ja, det er også noget jeg selv har tænkt lidt over. Humlen er at du vælge den for størrelse du vil købe til, og så kommer de sokker frem der passer til. Så skal du have den samme sok i to forskellige størrelser, så skal du vælge ny størrelse til højre. Jeg går lige i tænkeboks, om det kan gøres mere hensigtmæssigt.

Ja, det fandt jeg ud af, men syntes ikke at indkøbskurven afspejlede det (hvad man kunne se, i hvert fald).

Men cool, keep it simple :-)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er for simpelt.

Enten skal elementerne findes hvor man forventer det, eller også skal der være en radikal fornyelse.

Dette design falder mellem to stole.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)