Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaretter / damp - Gode råd

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Fra  1Fix.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.justsmoke.dk/category/e-cigaretter-1/

 

Jeg kan jo så kun gøre reklame for min egen, men det er kendt kvalitet, der dur..

Men er selv af den overbevisning, at smagen du bruger er 70% af oplevelsen.. Vi har for tiden nogle særlige rygevæsker fra USA på lager.. Det er dog begrænset hvad vi har tilbage, da de er meget populære..

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Besluttede for 8 mdr. at stoppe og har i den forbindelse prøvet et par stykker Elektroniske cigaretter.. man siger at 3. gang er lykkens gang, for hos www.clubismoke.com fandt jeg det klart bedste prodkt som bare VIRKER og er så autentisk en oplevelse.. og så får man altid super service! Så helt sikkert mine klart bedste anbefalinger indenfor E-Cigaretter!! Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig t besøge ecig-forum.dk
Jeg damper selv på en ecig fra http://touchwood-ecigs.com/
Men min første var en "ego t" fra liberty-flights.co.uk (du får 15% rabat ved at bruge rabatkoden: "tilbud".
Jeg synes dog hurtigt at den lækkede væske, så der kom en såkaldt cartomizer på istedet, og derefter var det bare godt.

Husk på at der i al den væske der købes i Danmark ikke er nikotin i. Det bliver i dk betegnet som et lægemiddel (det er sjovt nok kun nikorette der må). Men hvis du køber fra et andet eu land hvor det er tilladt, er der Ingen problemer i at indføre det til dk.

Jeg kan anbefale dig og andre at se nærmere på de to links i toppen hvis man vil ha noget der dur :)

Sendt fra iPad, beklager mærkelige stavefejl og autorettelser :p

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opgivet det, jeg købte en til 6-700 kr. fra england, skulle være en kraftig model, der kunne giv masser af damp, men syntes sgu slet ikke det føles som at ryge, så selv om jeg får nikotinen, så mangler jeg stadig følelsen, så rygetrangen forsvinder ikke helt..

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skaffe dig denne model. 

  og andre modeler..

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes rigtig godt om eGo-T modellerne og har selv en interesse i eCigaretter, som jeg deler via http://www.ecigon.dk. Her kan der læses anmeldelser af både eCigaretter og væske samt andre nyttige informationer om anvendelsen af eCigaretter i al almindelighed. Sitet berører i øvrigt også rygestop.

Jeg har en interesse i eCigaretter, men det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at sitet samtidig tjener penge via affiliate marketing (Hvis ikke I ønsker jeg skal tjene en beskeden klink på Jeres besøg, kan I blot lade være med at købe igennem mine links).

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kontakt naturhuset www.naturhuset.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej :)

Vi kan tilbyde nogle rigtig lækre og solide e-cigaretter på Kostplanen's shop :) 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Fra  N.M Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 5 (44 indlæg)