Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webhotel

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvis du har behov for et gratis webhotel til dit firma, så kig forbi, jeg forærer i øjeblikket de første 100 webhoteller væk til iværksættere, skriv amino under bemærkninger så opretter jeg det GRATIS og du skal ikke betale.

Det eneste du ikke får med er domænet :-)

Firmaet er lige startet, men jeg har masser af erfaring fra tidligere og jeg mener selv at jeg har styr på det med driftsikkerheden osv., det jeg godt kan bruge er noget feedback til gengæld for dette GRATIS webhotel og evt. forslag til hvilke vejledninger som jeg måske bør have på webstedet.

Kig forbi http://www.zxnet.dk

 

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

pvnilsson:
irmaet er lige startet, men jeg har masser af erfaring fra tidligere og jeg mener selv at jeg har styr på det med driftsikkerheden osv., det jeg godt kan bruge er noget feedback til gengæld for dette GRATIS webhotel og evt. forslag til hvilke vejledninger som jeg måske bør have på webstedet.

Velkommen tilbage ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver intet om hvor meget trafik vi får?

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:

Du skriver intet om hvor meget trafik vi får?

 

Man får fri trafik op til 10 GB, når jeg skriver det sådan er det fordi at jeg regner med at sætte grænsen op hvis der er nogle når ud over den grænse og det er normal trafik, men bare et populært website. Det skulle være en del trafik og nok til de fleste, grænsen er sat for at undgå overbelastning af serveren og den er ikke sat fordi den skal være en hindring.

Det står under betingelser og er en af de områder hvor jeg er lidt i tvivl om det er for lavt sat.

Hvad er jeres holdning?

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

pvnilsson:

Det står under betingelser og er en af de områder hvor jeg er lidt i tvivl om det er for lavt sat.

Hvad er jeres holdning?

Jeg ville sætte lidt op.. bevares .. de færreste kunder bruger ikke mere end 1-2 GB pr måned, men det tænker de ikke over når de skal vælge

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

pvnilsson:

Det står under betingelser og er en af de områder hvor jeg er lidt i tvivl om det er for lavt sat.

Hvad er jeres holdning?

Jeg ville sætte lidt op.. bevares .. de færreste kunder bruger ikke mere end 1-2 GB pr måned, men det tænker de ikke over når de skal vælge

Nej det er korrekt, selvom det er en side som trækker mange besøgende så når de næppe det loft, men jeg sætter den til 30 GB.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Har lige opdaget en stavefejl. Under bestilling står der dette: "find evt. et ledigt .dk domæne hos her"

Burde det ikke være: "find evt. et ledigt .dk domæne her"

 

Har forresten lige oprettet er hotel :)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Thomsen:

Hej. 

Har lige opdaget en stavefejl. Under bestilling står der dette: "find evt. et ledigt .dk domæne hos her"

Burde det ikke være: "find evt. et ledigt .dk domæne her"

 

Har forresten lige oprettet er hotel :)

Hej Mark

Tak, det var da en fejl der ville noget, jeg opretter dig med det samme.

 

Fra København / Barcelona
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Super lækkert tilbud.

 

Jeg har lige oprettet mig :-)

Mvh.

Thomas Bak

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)