Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du SCRUM? - Kritik af Web-App ønskes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med en ven arbejdet på en online SCRUM løsning målrette situationer hvor et team ikke arbejder fra samme lokalitet, og derfor er afskåret fra de normale fysiske SCRUM-møder.

Vi er nu så langt at vi har en simpel funktionel beta version online, som vi meget gerne vil have noget feedback på!

Vores vision er lave en online app der kommer så tæt på den "virkelige vare" - både i look og feel som i funktionalitet - uden at drukne det hele i smarte features, der slet ikke er SCRUM! - Med andre ord en lavpraktisk og funktionel Web-App.

Beta versionen er lige nu meget skrabet mht. features og det er planen at der skal implementeres muligheder for at oprettes sprints, samt lave breakdowncharts m.m.

Siden kan besøges her: www.scrummin.com

Hvis man ikke har lyst til at registrere sig kan man gå direkte til følgende testboard som jeg har oprettet til Amino-folkene.. Så kommer i også alle sammen til at redigere live i samme board hvilket vil være en god test situation... :)

http://www.scrummin.com/board.php?guid=a2828428-c751-102e-a535-32ba11289266

Glæder mig til at høre hvad i synes :)

- Rasmus L. Knabe

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg har fundet en lille bug...

Hvis jeg først hopper ind på det "Amino board" og bagefter oprettet et andet board, så kommer alle sedlerne fra Amino-board'et ind på mit eget. Er vel ikke meningen at alle boards i systemet skal dele sedler :) 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib og tak for dit svar. - Beklager at jeg i farten lige glemte at gøre opmærksom på den bug du nævner.. Vi arbejder pt på at læse det så man kan have flere boards åbne på en gang, men lige nu går det rigtig nok helt galt når man gør det!

 

Man skal også være opmærksom på at boardet endnu ikke virker ordentligt i Internet Explorer - Det kommer forhåbentligt også på plads :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

som UX nørd ville jeg dog ændre en del ting - men ellers kan jeg snildt se de gode ideer.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, og tak for din kommentar.

Jeg er selv forholdsvis ny til SCRUM og ved ikke lige hvad UX-står for? - Men vil meget gerne høre hvad du kunne tænke dig ændret?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

UX= User eXperience = brugervenlighed

 

Ooooh - mange ting :-)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh he he.. Jamen så er jeg helt med, og det ville jeg nu i øvrigt også betegne mig selv som ;)

Og er i øvrigt enig i at der kan gøres meget endnu, men synes omvendt også at jeg er på rette spor..!?

Hvis du har et par konkrete ting som du synes er helt hen i vejret hører jeg meget gerne :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)