Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken rækkefølge - amino eller nørd først?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille sjov  ide som jeg  vil forsøge at få Amino til at sponsorere - vil det så være smartest at få dem til at sponsorere udviklingen af sitet med mandetimer - eller finde en kodenørd og bagefter forsøge at få dem til at betale regningen?

 

/Jakob

 

(Hæ, føler mig rigtig som en amino-iværksætter når jeg bare taler om en ide og ikke skriver hvad det er...)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på opgavensomfang.. Taler vi en dags arbejde eller 3 mdrs arbejde :)

Det kan også tænkes at man få udviklere til at arbejde til halv pris, og så får resten til at sposorere det - men igen det kommer meget an på omfanget. :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle få Amino til at sponorere noget som helst, ville jeg pitche ideen hos Martin Thorborg, før jeg brugte tid på at udvikle.

mvh Hans

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hvis jeg skulle få Amino til at sponorere noget som helst, ville jeg pitche ideen hos Martin Thorborg, før jeg brugte tid på at udvikle.

mvh Hans

Se det ville jo være det åbenlyse "step 1" - som jeg øjensynligt fuldstændigt overså... Jeg må vist hellere droppe at gå på amino efter at have siddet ved sygt barn hele natten :-)

(og nej det er et par dages kodning max)

 

/Jakob

..jeg skriver en pæn mail til den gode Hr Thorborg 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)