Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til Android og iPhone applikationer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kære Aminoer,

 

Jeg søger en Amino her på der kan programmere Android og Iphone aplikationer jeg har dog også hør nogle fugle synge om at man kan programmere så disse aplikationer virker både på android OS og IOS ( Iphone OS ).

 

jeg søger en billig men god programmør vi snakker ikke nogle stor aplikation bare en mindre en så regner også med at beløbet ligger i den ende ;D jeg er ihvertfald ikke rig "Endnu" :D

 

så men venter glædeligt på et svar.

 

App Info

Applikationen skal kunne sende data imellem androiden og facebook måden. og så kan jeg faktisk ikke sige mere så der ikke er nogle der går hen og snupper min ide så i må jo henvende jer til mig og så kan vi snakke om det.

 

Tjekker ikke min Amino så tit så den nemmeste måde at kontakte mig på er gennem Email:

DanielKNJob@gmail.com

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe dig med programmeringsopgaven - har nok at se til pt., men jeg kan pege dig i retning af at være platformsuafhængig check f.eks PhoneGap http://www.phonegap.com

Det er en "wrapper", hvor du skriver din kode i javascript og laver dit layout i HTML, og så laver programmet nogle kald til de filer på din telefon, så det ligner en rigtig Android/iPhone-app. Det er ikke helt som den ægte vare, men fint nok til mange formål

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav Simon,

 

det skulle helt være en app jeg kunne gå hen og tjene lidt penge på og som jeg kan se inde på Phonegap er der kun free apps

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også udvikle kommercielle apps med PhoneGap. Se bunden af "about siden"

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs Ole,

 

vil dette være noget jeg selv kunne lave uden at have den store Java-Script erfaring ?

 

Bedste Hilsner

Daniel Nielsen

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må jeg tillade mig at henvise til dette indlæg:

http://blog.wilshipley.com/2011/04/success-and-farming-vs-mining.html

Især sektionen:

What’s upsetting is the number of people who have come to me with the idea of becoming miners: “I know nothing about software, but I can see there’s gold in them thar’ hills, and so I want to start up a company and make my million dollars! I’ve got an idea and everything, just tell me what magic incantation you did to get rich and I’ll be on my way.”

This doesn’t work. Your idea sucks. No, I’m not calling you stupid — my idea sucks, too. All ideas suck, because they are just ideas. They’re worth nothing.

My success is because I worked to make the idea real. A lot. All my life. Starting when I was 12, I learned to program, and I’ve programmed every spare moment since. I didn’t become a millionaire until I’d worked at it foreighteen years. There was no genius idea I had. I just kept working, hating what I did before, and working some more to make it better.

-----------

Hvis du tror på din idé så overvej at bruge de penge du har på at lære at lave den selv.

"En billig, men god programmør" er lavet af ca. det samme stof som regnbuer og enhjørninge. ;-)

Du kan eventuelt starte her:

http://www.konstellation.dk/blog/2011/05/applikationsudvikling-bliver-nemmere/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv prøvet det, så det skal jeg ikke kunne sige Cool

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skam igang med at lære det men det ville da være nemmere at hyre en og så spare den tid og bruge lidt flere penge men vide at det er iorden

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mit svar var til Daniel og ikke Oscar. Så skulle det vist være på plads

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe , så er den fisk serveret :D

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)