Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Economics-kyndig revisor i Midtjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en ny revisor, som er superbruger af Economics og gerne har kendskab til e-handel. Vores virksomhed sælger varer primært B-t-B via webshop.

Geografisk er vi placeret i Skive og Silkeborg, er desuden meget ofte i Viborg. Geografisk placering er dog ikke det vigtigste. Vi leder efter en kompetent revisor med den rette erfaring, som kan varetage vores virksomheds interesser. Desuden er god kemi også en afgørende faktor for at vi kan etablere et godt samarbejde.

Er det dig vi leder efter eller kan du anbefale en? Skriv meget gerne her eller send en PM. På forhånd mange tak.

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et hurtigt forslag er at lægge opgaven på Amino Freelancer, så skal der nok dukke nogle kompetente emner opBig Smile

Tonny

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale at tage kontakt til Jesper Jepsen fra Talkontoret han er dygtig, og rimelig ferm til IT så han sparede os en del arbejdsgange i forhold til bankfiler, mv til indlæsning i e-conomic.

Go vind!

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hej, og mange tak for jeres input. Tonny: Jeg har modtaget nogle henvelser over PM, men hvis vi ikke finder den rette der, vil det da være oplagt at lægge opgaven op Amino Freelancer. Tak for tippet :) Steffen: Tak for linket, vi har kigget på det. Startede dog med et hurtigt tjek og fandt vores nuværende revisor på listen. Han tilbyder da e-conomics, jo jo bevar mig vel, men superbruger vil jeg bestemt ikke kalde ham ;) Vi vil gerne skifte, da vi har behov for en revisor, som har bedre kompetencer i jeres gode program end vores nuværende revisor og som kender alle features og tricks :) Men tak for det. Smith: Tak for anbefalingen. Jeg har faktisk modtaget en henvendelse fra Jesper, så jeg tror bestemt vi vil tage en snak med ham :) Mange hilsner og hav en fantastisk dag! /pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)