Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til produktion af metalstativ-konstruktion på budget

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Og på forhånd tak for interessen.

Jeg har designet et bordstativ (prototype) der kræver dels, at blive svejset, og dels at blive bukket med stor præcision.

I den forbindelse søger jeg en samarbejdspartner der kan hjælpe mig med at bygge en prototype indenfor rammerne af et begrænset budget.

Enhver hjælp vil være værdsat.

Tak.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toni

Du skal vel bare have fat i den lokale smed? Hvilke materialer drejer det sig om? Hvor i landet befinder du dig?

Hilsen Daniel

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Tak for det prompte svar. Jeg bor i Århus.

Det drejer sig om to emner udført i aluminium, og resten i stål. Hvad angår bearbejdningen af materialerne, så er det mit indtryk, at det vil kræve præcis svejsning, bukning og fræsning for at opnå det ønskede resultat.

M.h.t. til forslaget om den lokale smed, så må jeg indrømme, at jeg ikke har viden nok til at bedømme en smedes faglighed for at fuldføre hele opgaven. Men du har ret i, at dele af konstruktionen sandsynligvis kan udføres af en lokal smed.

Tak for forslaget.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toni

Jeg bor også i Århus og har arbejdet indenfor stålbranchen (alu, rustfri, alm. stål) i en del år. Jeg kan sagten give dig et par forslag til hvem det kunne være i området. Går ud fra du også foretrækker en lokal samarbejdspartner, eller kunne det også være i sønderjylland?

Hilsen Daniel 

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel, Projektet er som sagt baseret på et stramt budget i første omgang. Jeg er derfor villig til at se positivt på alle forslag, hvor resultatet kan opfylde de høje kriterier som tidligere beskrevet. En lokal samarbejdspartner er klart at foretrækker, men er ganske åben overfor andre forslag der hjælp mig tættere på målet. Endnu engang tak. Venlig hilsen. Toni
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
-----------------------------------------------------------------------------Rettelse---------------------------------------------------------------------------- Hej Daniel, Projektet er som sagt baseret på et stramt budget i første omgang. Jeg er derfor villig til at se positivt på alle forslag, hvor resultatet kan opfylde de høje kriterier som tidligere beskrevet. En lokal samarbejdspartner er klart at foretrækker, men er ganske åben overfor andre forslag der kan hjælpe mig tættere på målet. Endnu engang tak. Venlig hilsen. Toni
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toni. Kan du ikke ikke skrive på strauss@zorcio.com, så er det lettere at kommunikere. Daniel

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toni

Jeg vil mene at det er noget vi kan klare, vi bor 20 min. fra Aarhus - så du kan evt. kigge forbi så vi kan se på sagen.

Info om os: www.hadstensmede.dk 

Jes 

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toni,

Jeg kan få det lavet både i DK og i Østeuropa (dog. lidt længere leverings tid) til fornuftig penge.

Smid par tegninger så kigger vi på sagen.

Snakkes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)