Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min markedsføring

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har valgt at lave et lille indlæg, omkring min oplevelse af den markedsføring jeg har lavet for NyeSokker.dk . Så kan i andre reflektere over det, og se om i eventuelt kan bruge det til noget med jeres webshop :-).

Følgende tiltag er afprøvet:

1 ) Tilbud for lukket gruppe (amino'er få et par leveret for 19,95 - test kvaliteten). Rigtig god response, og fin re-ordre og feedback på produktet. Desuden afføder det også Trustpliot indlæg. Jeg overvejer omt jeg vil bygge ind i shoppen, så dem der er i tvivl om produktet, kan prøve det af inden en større ordre. 

2 ) Udsendt hjemmeskrevet pressemeddl., printet og udsendt til 10 lokale medier. Det gav feedback i en lokal online avis , som har givet en del trafik (først var artiklen uden link, men fik på anmodning lagt et link ind). Vedlagde et par sokker, som appetitvækker.

3 ) Udsendt pressemeddl. via Presswire (1300 kr ca). har fået en smugle trafik (mindre end overstående), samt en del feedback på dem der har fået pressmeddl. via deres nyhedsbrev

4 ) Udsendt sokker til en række personer, for at vække deres nysgerrighed. Afventer stadigvæk dette tiltag - har fået enkelt feedback.

5 ) Kontaktet forskellige sider, tv stationer m.m. og har fået en rigtig god aftale med Sifas TV bingo, der sendes på DK4 om søndagen. Dem der kommer igennem til værten skal vælge en låge... i en af lågerne kan de vinde 10 par sokker fra min webshop. Aftalen gælder 10 åbninger. Hver gang en låge med mine sokker bliver åbnet, så bliver en lille 5 sekunders film afspillet fra websitet, desuden er der et skilt + logo med i lågen samt sokker i forskellige farver. Jeg synes selv det er blevet en rigtig god aftale, og glæder mig til at se om jeg kan måle en effekt.
Omkostninger til dette er 10x10 sokker + 10xfragt. 

 

Alt i alt , så føler jeg at jeg har fået noget ud af de markedsføringskroner jeg har lagt. Men pris og effekt har ikke hænget sammen for mig. De 1300 kr presswire koster, har ikke rigtig givet noget andet end lidt omtale på deres eget medie.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev "udsat" for markedsføringtiltaget #4.

Har lige tømt postkassen for 5 minutter siden, og jeg blev sgu meget glædeligt overrasket, og føler mig rigtig vigtig lige nu. Min mening var også straks at hive dit indlæg frem hvor du havde skrevet om tilbudet, og give dig ros for markedsføringen, men så så jeg dette indlæg her i stedet.

Det er første gang i mit liv at jeg har fået sådan en god fornemmelse fra et firma, jeg har tit set inde på http://www.thorborg.tv at Martin har været imponeret over diverse firmaer i Amerika der har sendt ham diverse gaver / smagsprøver uopfordret - du har et stort forretnings og servicetalent, Casper. 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre. Så har den jo haft den effekt den skulle :-)

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Jeg syntes rigtig godt om dit indlæg!Smile
Jeg syntes det er super fedt, at du har lavet en aftale med Sifas TV bingo.
Det kunne være fedt, hvis jeg også kunne komme til det engang hvor jeg for åbnet en shop.

Ellers ønsker jeg dig alt held og lykke fremover.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Schneidereit:

Det er jeg glad for at høre. Så har den jo haft den effekt den skulle :-)



Jeg var så beflippet at jeg glemte at skrive at størrelsen på mine sokker ramte du perfekt - jeg bruger nemlig 42 ( svaret på alle spørgsmål i livet ) - farven ramte du også plet - det eneste minus er bare at det er ankelsokker, sådan noget har jeg aldrig gået i før, men det prøver jeg i morgen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo lidt et skud... ellers havde du nok fundet nogen der kunne bruge dem :-). Det er kun med et par ankelsokker, jeg kan holde forsendelsen under 50g, hvilket betyder ret meget med hensyn til fragt.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Schneidereit:

Ja det er jo lidt et skud... ellers havde du nok fundet nogen der kunne bruge dem :-). Det er kun med et par ankelsokker, jeg kan holde forsendelsen under 50g, hvilket betyder ret meget med hensyn til fragt.



Har altid syntes det ser lidt spjøst ud at se folk rende rundt med ankelsokker, det ser jo næsten ud til at sokkerne er ved at glide ud af foden, nå men som sagt så springer jeg ud i ankelsokke projeket i morgen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Hvor er det fedt at se, hvor meget der kan gøres med få midler, hvis bare man gør en indsats. Hvis en amino havde skrevet en tråd om, at han/hun ville åbne en webshop kun med sokker, tror jeg hurtigt, at der var mange der hurtigt vil slå ideen ned, hvilket gør det endnu mere imponerende, at du kan få det til at lykkedes!

Held og lykke med projektet - rart at se en person der virkelig gennemfører sin vision.

Mvh

Mark

Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er totalt skuffet. Jeg har ikke fået et par sokker :-(

Nej, bare gas. Jeg synes, punkt 4 og 5 lyder som et par rigtig gode tiltag, som kan ramme mange forskellige målgrupper (især nummer 4), hvilket jo aldrig er en dårlig ting.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er spændt på at se om mit TV bingo stunt giver noget.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)