Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm mit logo. Kunne der laves ændringer?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - jeg tager lige bladet fra munden her. Du må undskylde, men jeg synes det er ubrugeligt.

Fjern cigaretten! Du får ikke solgt mange produkter med en smøg i logoet. End ikke cigaretproducenter har cigaretter i logoet. Og ovenikøbet en med røg, som dit produkt såvidt jeg ved ikke har.

Jeg er heller ikke særlig vild med fonten - den mangler balance i udtrykket.

Har du tjekket hvordan dine konkurrenters logoer ser ud? Det er altid en god start, når du selv vil lave et logo.

Umiddelbart tror jeg, at jeg ville lade mig inspirere af et klassisk cigaretmærke udtryk a la: http://1.bp.blogspot.com/-XdQVLZjjROI/TYtNMKAj0cI/AAAAAAAAAGE/fKPa_KkA5Xo/s1600/cigarettes.jpg

Og så beefe det lidt op, så det blivere mere tidssvarende.

Men det er bare min mening - Håber i alt fald du kan bruge kritikken i den ånd den er givet.

Al mulig held og lykke med det herfra.

:)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Lige lidt off-topic, så vidt jeg ved er det da ulovligt at importere og sælge nikotin, uden tilladelse fra lægemiddelstyrelsen, og sådan en tilladelse koster flere millioner. Har du tænkt over det?

Se: http://www.ppy.dk/nikotinsagen_med_laegemiddelstyrrelsen

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok.

Så ønsker jeg dig alt held og lykke..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også ha nævnt mener jeg heller ikke cigaretten hører hjemme i logoet. Når man ser dit logo uden at vide hvad du forhandler virker det meget misvisende og sender i mine øjne nogle forkerte signaler. Skrifttypen og layoutet ser lidt kedeligt ud og der mangle en balance og harmoni i logoet. Umiddelbart synes jeg der mangler et strejf af noget der udtrykker professionalisme.

Nu er jeg hverken designer eller lignende og dette indlæg skal se som positiv kritik

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give jon ret i hans indlæg.

Hvis jeg skal komme med et råd, så bør du holde dit logo simpelt, med en evt. punchline der beskriver den værdi som dine kunder vil få ved at vælge dit produkt.

En cigaret med røg giver dårlige associationer og dette vil bestemt ikke gavne dit salg.

Tag evt. udgangspunkt i det behov produktet dækker.

Ligeledes vil jeg anbefale evt. at finde en grafiker, der stadig er i uddannelse til at lave dit logo? Jeg har før lagt en konkurrence på facebook med hensyn til at lave et logo. Dette gav mig flere muligheder at vælge imellem og dette var gratis.

Hvis du vil sættes i kontakt med en grafiker der kan gøre det billigt, er du meget velkommen til at smide mig en mail på krisnoer@gmail.com

vh kristian nielsen

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon,

der kommer skam røg ud (: Syntes i cigaretten skal væk? Jeg har ikke selv lavet det så kritikken er bare til for at få det lavet i orden.

Hvad kunne jeg skifte det ud med? Jeg har ingen forstand på det.

Jeg giver 200,- excl moms (no cure no pay) for det, så man kan vel ikke få det helt store for det beløb.

Forslag tages som sagt med stort tak.

hilsen Mejner

Mejner Therkildsen

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mejner Therkildsen

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump,

nogle andre der har nogle indvendiger? Ville være dejligt :) Eventuelt hvad skulle skiftes ud hvis en E-cigaret ikke skulle være der.

Mvh Mejner

Mejner Therkildsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke de er specielt gode. De ligner jo ret meget det gamle.

Men bemærk hvordan Green Smokes logo igen er lagt op ad et typisk cigaretmærke udtryk.

Men det er selvfølgeligt også begrænset hvad man kan få på 200 kr - jeg ville nok vælge at investere lidt mere i mit logo, men det er bare mig.

Det vigtigste er du får noget, du synes repræsenterer dig rigtigt (a true Zen moment) :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)