Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor Avance ......

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Jeg er som alle jer andre herinde, på jagt efter den store guld krav...

 

Men  hvilke produkter synes I der er størst avance på ???

 

Kom gerne med nogle eksempler, jeg er åben overfor alt....

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Af den erfaring jeg har fået mig herinde og hørt blandt venner skulle det være tøj som der er ret stor avance på pga. det kan sælges til meget mere end købepris hvis man finder de rigtige vare og priser.

Men skulle det ikke være tøj så vil jeg gerne lytte med på tråden og se hvad andre siger :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Hvis der ikke er tale kun om fysiske produkter - må services og andre psysiske varer vel være dem med størst avance? :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Glem ikke kildevand! :)


Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor du siger der er stor fortjeneste på kildevand. Er du inde på det marked? Det er jeg i hvert fald - og der er avancen ret lav. På private label kan man tvinge den op 50 %, hvis man er heldig. Ellers ligger den og hopper på mellem 10-20 %....

Aquador, Evian osv er måske varemærker der kan tillade sig højere priser. Ellers er det ikke et attraktivt marked, når det kommer til avance - men tværtimod på volumen.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej DI

Ja, jeg er godt nok ikke på markedet, men det kan simplethen ikke passe, at der ikke er en stor avance på kildevand. Det koster 10-15 kroner at købe en ½ liters flaske i kiosker. Er sikkert billigere i supermarkeder.

Og det er vand vi taler om.

Hernede i Grækenland koster 1½ liter i supermarked 1-2 kroner.

mener du virkeligt at det er dyrt at producere kildevand, eller mener du at avancen mellem et led og et andet led i kæden er lav?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Jeg tror vi misforstår hinanden. Jeg troede du mente kildevand som importør - for der er avancen lav. Men for forretning; slutbrugeren - der er avancen umenneskelig høj ;) Enig...!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-03-2007 15:39:39
Forfatter: AndersSaugstrup
Det koster 10-15 kroner at købe en ½ liters flaske i kiosker. Er sikkert billigere i supermarkeder.



Og som jeg erfarede i lørdags; 27,50kr på CBS - se det er fucked.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-03-2007 16:57:24
Forfatter: Tommy
[QUOTE]Dato: 12-03-2007 15:39:39
Forfatter:

Og som jeg erfarede i lørdags; 27,50kr på CBS - se det er fucked.


Damn.. jeg bliver da helt glad at jeg smuttede før tønden blev besat.. med de priser kunne jeg jo havde kørt en alvorlig brandert hjem her i det sønderjyske :)

Hilsen


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-03-2007 19:10:12
Forfatter: RandomAccess
Damn.. jeg bliver da helt glad at jeg smuttede før tønden blev besat.. med de priser kunne jeg jo havde kørt en alvorlig brandert hjem her i det sønderjyske :)


Hov, så skal den hvis uddybes. De 27,5kr var kantinens priser kl. 11. Da vi overtog Tønden klokken 18 kunne man få en god flaske rødvin til en 50''er og både øl samt vand til under kantinens middagspriser :p
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)