Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har udvidet med nyt kundesystem og har behov for at få det testet, derfor giver jeg det mindste webhotel væk til aminoer i øjeblikket.

Skriv amino som rabatkode, så vil du modtage 100% rabat på det mindste webhotel.

Se mere på http://www.zxnet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der bestilt :-) 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, kan se du har bestilt et domæne også, det er ikke gratis men koster 99,- kr., det er kun webhotellet.

Beklager hvis det ikke har været tydeligt nok.

Jeg skal nemlig registrere domænet og det koster hvor jeg har betalt for serverpladsen og derfor godt kan rumme nogle gratis webhoteller her til jer på amino ;-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

pvnilsson:

Hej!

Jeg har udvidet med nyt kundesystem og har behov for at få det testet, derfor giver jeg det mindste webhotel væk til aminoer i øjeblikket.

Skriv amino som rabatkode, så vil du modtage 100% rabat på det mindste webhotel.

Se mere på http://www.zxnet.dk

For god ordens skyld, der er ingen grænse for hvor mange ordrer man kan oprette med rabatkoden.

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop bestilt. ;)

Ønsker du en feedback på bestillingen? Og/eller hele kundeoplevelsen fremadrettet?

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyuu:

Netop bestilt. ;)

Ønsker du en feedback på bestillingen? Og/eller hele kundeoplevelsen fremadrettet?

Tak

Kun hvis du oplever noget som ikke er iorden, ellers så nyd det nye webhotel.

Det der er vigtigt for mig er at oprettelsen sker hurtigt og fejlfrit, driften er stabil og supporten er god....

Oprettelserne skulle meget gerne være fuldt ud automatiseret nu.

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du ha'

Jeg kan bekræfte at oprettelsen gik lynende hurtigt og de forskellige mails kom frem øjeblikkeligt.

Eneste "fejl" jeg har konstateret, er at der mangler et logo i pdf fakturaen.

Jeg savnede egentlig også oplysninger om navneserverne, men de er netop i skrivende stund kommet fra DK-Hostmaster.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, tak for feedback, skal have lavet et godt logo, indtil videre er det bare ZXNET.DK med almindelige bogstaver

jeg får rettet det med navneservereinfo.

der er info til gratisdns brugere med

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må lige sige til hvis du hellere vil have feedback via mail eller andet.

Jeg kan ikke umiddelbart se ftp brugernavn og password, kan være det er det samme som til selve webhotellet, men jeg kan selvfølgelig ikke teste det før DK-Hostmaster har fået flyttet domænet. ;)

Edit:

Jeg tumpe! Jeg brugte selvfølgelig den midlertidige host adresse, da kunne jeg så konstatere at ftp bruger og pass er det samme som til kontrolpanelet.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyuu:

Du må lige sige til hvis du hellere vil have feedback via mail eller andet.

Jeg kan ikke umiddelbart se ftp brugernavn og password, kan være det er det samme som til selve webhotellet, men jeg kan selvfølgelig ikke teste det før DK-Hostmaster har fået flyttet domænet. ;)

Edit:

Jeg tumpe! Jeg brugte selvfølgelig den midlertidige host adresse, da kunne jeg så konstatere at ftp bruger og pass er det samme som til kontrolpanelet.

Helt iorden :-)

Det er ligegyldigt om feedback sker via mail eller via en supportticket gennem kundeområdet.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)