Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyuu:

Tak skal du ha'

Jeg kan bekræfte at oprettelsen gik lynende hurtigt og de forskellige mails kom frem øjeblikkeligt.

Eneste "fejl" jeg har konstateret, er at der mangler et logo i pdf fakturaen.

Jeg savnede egentlig også oplysninger om navneserverne, men de er netop i skrivende stund kommet fra DK-Hostmaster.

Logo rettet, tak for tippet Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes for en god ordens skyld, at du bør gøre folk opmærksom på at det kun er 1. år der er gratis

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Jeg syntes for en god ordens skyld, at du gør folk opmærksom på at det kun er 1. år der er gratis

Ja du har ret, selvfølgelig, det er kun et år, derefter koster det 24 kr. om året.

Beklager den manglende info.

Tak for dit feedback.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt går super hurtigt:-)

Jeg svaner at man kan oprette/flytte flere domæner til samme webhotel. Så man ikke skal oprette et hotel til hvert navn. Er det muligt? :-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

Alt går super hurtigt:-)

Jeg svaner at man kan oprette/flytte flere domæner til samme webhotel. Så man ikke skal oprette et hotel til hvert navn. Er det muligt? :-)

Tak det er jeg glad for at høre.

Jeg har valgt at tilbyde et superbilligt webhotel til kun 24 kr. om året, sådan at man relativt billigt som kunde kan have en del domæner med tilhørende webhoteller.

Har desværre ikke råd til at tilbyde at man kan have flere domæner på samme webhotel, det var også min første tanke, men desværre så bliver det svært for mig at tjene på det.

Det er dog muligt at have domænealiases hvis du feks. benytter gratisdns.dk så kan du oprette op til 10 domæne pointere som så peger mail og web for domænet til webhotellets hoveddomænet....hvad du så gør med php det er jo op til din egen kreativtet og det blander jeg mig ikke i.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

Alt går super hurtigt:-)

Jeg svaner at man kan oprette/flytte flere domæner til samme webhotel. Så man ikke skal oprette et hotel til hvert navn. Er det muligt? :-)

Du kan også bruge rabatkoden amino og så bestille flere webhoteller, så får du stadig et års gratis på dem også.

Styrer du selv dns gennem gratisdns.dk så vil der fremover også være en rabatmulighed på 50% det første år.

håber det er fair nok ;-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik afsat 18 stk. Webhotel Iron hvor det første år er gratis igår.

Det var pænt hurtigt, men tilbuddet er stadig gældende, så kig forbi www.zxnet.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

pvnilsson:

eg fik afsat 18 stk. Webhotel Iron hvor det første år er gratis igår.

Det var pænt hurtigt, men tilbuddet er stadig gældende, så kig forbi www.zxnet.dk

Mon ikke det har noget med det der "gratis" at gøre ? ;-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

pvnilsson:

eg fik afsat 18 stk. Webhotel Iron hvor det første år er gratis igår.

Det var pænt hurtigt, men tilbuddet er stadig gældende, så kig forbi www.zxnet.dk

Mon ikke det har noget med det der "gratis" at gøre ? ;-)

Helt sikkert, lige nu er det vist altafgørende, men det er også fint for jeg får en masse feedback som er guld værd.

Mit billingsystem er ikke helt glad for det Smile

Income Today: 0 KR This Month: 0 KR This Year: 0 KR

Jeg vil gerne have flere bestillinger, for det er en god start også selvom jeg ikke tjener noget på det. Reklame er meget dyrt og resultatet er tvivlsomt, så er det bedre at der er nogle som får scoret sig et års gratis hosting

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg jo ikke hvilke tanker der ligger til grund for de andres beslutning om at sige ja til dit tilbud, men jeg sagde ja fordi det var en gratis måde at teste et nyt webhotel. Det er slet ikke sikkert jeg ville have tænkt på zxnet hvis det ikke havde været for dette tilbud. Nu havde jeg tilfældigvis et domæne der egnede sig til en webhoteltest og tilbudet var der tilfældigvis den dag jeg lige kom forbi. I mit tilfælde betyder det, at det pågældende domæne nu ligger på zxnet's server og sandsynligvis vil blive liggende der efter det første gratis år, og det har betydet, at jeg kender zxnet og sikkert vil have webhotellet i tankerne næste gang der skal bruges et webhotel i den klasse.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)