Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig Rådgiver/Advokat til konkurstruet i/s?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg har en virksomhed hvor vi laver webdesign-løsninger til primært restaurationsbranchen. Vi er godt truet med konkurs og bliver presset af vores kreditorer med god grund selvfølgelig. Årsag til dette er at vi havde et koncept som vi startede op på for 3 år siden. Dette røg i vasken så vi har en tidligere gæld fra dette. Dette har medført at vores motivation m.m er blevet hårdt ramt og vi først og fremmest bare tænker på at "trække vejret" og overlevelse ':-) Vi skylder ca. 1 mill, men har nogle udfordringer som kan tage noget tid før vi kan få det til at kører rundt.

Er der nogle af jer som kender en god rådgiver eller advokat? Jeg vil meget gerne drøfte vores situation med vedkommende. Vi overvejer måske at lukke vores nuværende firma og starte et nyt med en 3. partner m.m. Så vi har brugt for en ”klog” person som måske har gode fifs til netop denne slags situationer.

Håber på I kan hjælpe!

 

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasti

Som du vil kunne se på www.sag-partners.dk, har jeg gennem flere år eksempelvis arbejdet med problematikker af den art, du eftersøger. Så ring til mig og vi kan få en mere præsis snak omkring din situation og hvor du er i processen. Du skal være indstillet på at være åben omkring alle forhold omkring  nuværende situation, og hvordan den er opstået.
Du kan kontakte mig på 98311022 eller 29924519.

Mvh
Bertil V. Thomsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasti

Det gør mig ondt at høre at I er truet af konkurs. Væksthusene har så vidt jeg har forstået en service til jeres situation, den hedder Early Warning http://www.startvaekst.dk/earlywarning.dk så vidt jeg kan se er det gratis.

En ting I dog nok skal være opmærksomme på er at I sandsynligvis hænger på gæld og kreditorer, selvom I lukker firmaet da I har et I/S.

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!Var ikke klar over de eksisterede. Dem vil jeg tage kontakt til.

Hvad nu hvis man får lavet en gældsanering?Så vidt jeg har undersøgt det vil den vare i 5 år hvis man får den og herefter blive alt gæld slettet. 

Men har et spørgsmål som i måske kan hjælpe med. Kan man først lave en gældsanering hvis man kan vise "fast indtægt"? For hvad nu hvis jeg fik lyst til at studere i de 5 år og tjente ind lige til at jeg kunne klare de faste udgifter. dvs jeg måske max kunne betale 2.000 kr fast til gæld eller måske ingenting. Forbliver min gæld så for evigt eller siger man "okay der er gået 5 år og de har betalt dette beløb,nu sletter vi den"..

 

Håber i forstår hvad jeg mener... Tak  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak Bertil. Har været inde og læse om jer. Vil kontakte dig hurtigst muligt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)